Український бренд одягу NEBESITE представив нову весняну моно-колекцію. Моделі в яскравих жилетах крокують по увігнутою даху однієї з історичних будівель Києва.
Будинок Меблів вже більше 30 років є знаковим символом неомодернізму радянської епохи. Впродовж останнього десятиріччя будівля знаходиться в занедбаному стані і потребує капітального ремонту.
“Для зйомок своїх кампейнів багато брендів їздять за кордон і шукають там незвичну архітектуру. І я здивована, що маючи в Києві таку оригінальну будівлю із фактурним дахом до нас ніхто не наважився зробити таку зйомку. Цей дах – джерело для нестандартних fashion-ракурсів. Геометричні лінії, з яких складається вигин даху дуже схожі з лініями, які я використала в дизайні жилетів. Тому локація для зйомки обрана не випадково – в ролику вона концептуально перегукується з самим дизайном виробів”, – розповідає Тетяна Могила, авторка бренду.
Українська весна сувора і до середини травня можна очікувати скачки різкого зниження температури. Тому в своїй весняній колекції бренд вирішив представити саме жилети, а не звичні для європейських подіумів легкі сукні та блузи.
Читай также: На кого похож принц Гарри: Точная копия своего деда
“Особливість наших жилетів в тому, що їх можна поєднувати в різних стилях: кежуал, спорт, класика… Вони органічно виглядають, як з брюками, так і з легкими сукнями та спідницями. У колекції ми використали 15 яскравих кольорів, кожен з яких може стати як доповненням до образу, так і його головною акцентної деталлю”, – коментує Тетяна.
Fashion-історію створила режисер Наташа Іванова, вона дуже надихнулася локацією і створила ролик, який став ідеальною презентацією нової моно-колекції.
NEBESITE – український бренд, створений дизайнером Тетяною Могилою. Візитівкою бренду стали яскраві пуховики DNK різноманітних кольорів. Одяг NEBESITE обирають Тіна Кароль, Ксенія Собчак, Надя Дорофєєва, Настя Івлеева, Маша Єфросиніна, Наталія Гоций, Jerry Heil і інші