Главною інтригою міланського Тижня моди, без перебільшення, стало шоу Gucci. Саме цей модний Будинок із сезону в сезон відкриває італійський модний парад, заслуживши це право своєю історією, статусом і, не побоюсь цього слова, рівною роботою. Але, як відомо, нещодавно цього мастодонту підвела його горезвісна стабільність: без пояснення причин Будинок покинула креативний директор Фріда Джанніні, так і не закінчивши роботу над новою осінньо-зимовою колекцією. Справу передали молодому та перспективному, але раніше не поміченому на таких високих постах, Алессандро Мікеле, і сьогодні він показав світові, що здатний.
На зміну впевненій у собі, врівноваженій та сильній жінці у стилі Gucci прийшла боязка дебютантка. Нова рольова модель марки, здається, робить тільки перші кроки в модному світі і до кінця ще не розуміє, чого вона хоче – ховає свою жіночність за маскулінними костюмами (з тканини з наївним флористичним принтом, проте), то, навпаки, навмисне виставляє принади крізь мереживо у кращих традиціях Тома Форда, то поєднує в одному образі шовкову багатошарову спідницю та лижну шапочку. У кулуарах після показу, звичайно, чутно було перешіптування про те, що модні Будинки взяли за правило брати на роботу не дизайнерів, а стилістів, але, проте, Інстаграм та головні fashion-критики вже через пару годин вручили Алессандро Мікеле приз за сміливість . Відгуки суцільно позитивні і, схоже, образ прекрасної в своїй безглуздості інженю – саме те, чого всі чекали від надто вже правильного Gucci.
[metaslider id=5528]
Ще одного хедлайнера першого дня модного марафону, Alberta Ferretti, таких проблем із самоідентифікацією не виникло. Дизайнер традиційно показала дуже жіночну колекцію у найкращих італійських уявленнях про красу. Натхненням став казковий ліс – не нова, але безпрограшна, з комерційної точки зору, ідея. Плюс колекції в тому, що поряд із цілком передбачуваними сорочками з високими комірами та жабо, мундирами та оксамитовим взуттям, у ній з’явилося поєднання шовку та об’ємного мережива, сплетеного з грубих вовняних ниток. Але мої особисті лідери – маленький рюкзак, здатний розбудити маленьку дівчинку в кожній з нас, і в’язані пальта oversize, в яких не страшно вирушати ні у фантазійний ліс, ні в цілком реальний світ.
[metaslider id=5620]
А фінальним акордом першого дня урочистості італійської моди став показ Francesco Scognamiglio. Дизайнер, який давно й успішно досліджує природу жіночої краси, вирішив підкреслити її не лише вбраннями, а й гідними декораціями. Показ пройшов ні багато, ні мало в музеї Палаццо Реалі, що на головній площі Мілана Дуомо. Струменящі сукні пудрових відтінків ідеально виглядали на тлі старовинних барельєфів. А ось вихід Сем Роллінсон у мереживному боді та каракулевій чорній шубі «з чоловічого плеча» з яскраво-рожевою підкладкою показав, що за часів династії Вісконті було, звичайно, добре, але в наші, мабуть, краще та цікавіше.
[metaslider id=5632]
Фото: Gettyimages, style.com