Закрити
UA
Мода

Тиждень моди у Мілані: день 2-й

Поділись:

Наш fashion-браузер Алла Родигіна продовжує розповідати про найзнаковіші покази третього етапу модного марафону.

posts-to-db-Фото 1

ВДругий день міланського Тижня моди зустрів її гостей з усім теплом. І питання не тільки в надзвичайно сонячній погоді, яка нівелювала всі «домашні» заготівлі модників щодо створення зимових street style-образів. Справа ще й у тому, що MaxMara, що традиційно відкривають цей день ранковим шоу на via Melegari, показали колекцію, якій поки що немає рівних щодо затишку та комфорту. Креативний директор марки Лаура Лусуарді цього разу надихнувся Мерилін Монро. Але тільки не тій, що в хрестоматійній напівпрозорій мерехтливій сукні, а тій, яку зафіксував на своїх фотографіях 1962 року Джордж Барріс – актриса тоді невимушено позувала на березі моря в одному просторому кардигані великої в’язки.

Для MaxMara, відомих своїм потягом до простоти в кращому значенні цього слова, такий образ став просто знахідкою. Знакові пальта марки придбали більш похилий лінію плечей і розрослися в розмірах до затишного oversize, що ідеально підкреслює крихкість. У таке можна занурюватися без залишку і, подібно до Мерилін, кутатися в ньому від осінніх вітрів. Що наочно і продемонстрували моделі, які йшли подіумом ефектно імітуючи відомі жести головної блондинки всіх часів і народів. До речі, повторювати було кому – у MaxMara цього сезону видався кастинг, який порадував усіх модних естетів. Джіджі Хадід, Ліндсі Віксон, Джордан Данн, Саша Лусс та інші харизматичні моделі ідеально підійшли на роль тонкої та глибокої дівчини, образ якої створювали MaxMara. Особливо добре це було помітно в сукнях-футлярах з ангори, посаджених на корсет, така тонка гра форм і фактур не залишила байдужим нікого. Так що, схоже, на наступному шоу бренду перший ряд замість нинішніх хедлайнерів – тканинних чобіт MaxMara – заполонять саме це вбрання.

[metaslider id=5593]

Ще одним приємним відкриттям другого дня став показ Blugirl. Бренд традиційно славиться своїми дівочими, часом навіть ляльковими, силуетами і тонкими тканинами, що летять. Цього разу Ганна Молінарі вирішила трохи поекспериментувати і додала до цього дівоцького раю маскулінні жакети, грубі пояси та броги на плоскому ходу. Пишні спідниці з набивними малюнками у вигляді наївних птахів та дарів природи ідеально виглядали на тлі таких «захисників», тому нам залишається лише схвалити цей вдалий союз. До речі, продовжив бренд і тему моди 1970-х – у колекції з’явилися кольорові шуби у найкращих гуртах-традиціях та штани-кльош. Але в мій особистий wish-лист миттєво потрапила максі-сукня з пісочної замші – якщо за ці весну та літо «сімдесятники» не вичавлять з нас максимум, його однозначно варто брати на замітку.

І звичайно, головним акордом стало вчора шоу Prada. Причому, дуже грайливим. Міучча Прада, мабуть, трохи втомилася порушувати питання гендера та нескінченного життя, і випустила на подіум романтичних неопринцес. Жакети, укорочені штани та сукні кольору карамелі, зефіру, льодяників та сорбету всім своїм виглядом кричать – «я дівчинка і я нічого не хочу вирішувати». Причому, Prada настільки точно пропрацювали ці образи з погляду силуету і кольору, що навіть такі контрастні тканини, як твід і неопрен, не зменшують цієї інфантильної спритності. Про кожну річ із нової колекції так і хочеться говорити в зменшувально-пестливій формі і соромитися цього, мабуть, не варто – якщо вже Міучча Прада взяла перепочинок у своїй невпинній боротьбі за жіночі права, то ми можемо розслабитися.

[metaslider id=5606]

Фото: Gettyimages, style.com