Організатори оголосили про те, що легендарне національне fashion
-Подія все-таки відбудеться.
Двічі на рік дизайнери у всьому світі презентують свої колекції для майбутніх сезонів. Якщо враховувати круїзні, весільні лінійки, і такі звані пре-збори, то загалом виходить неймовірна кількість виготовленого одягу. Кутюр'є звикли жити на випередження, у постійній конкуренції, яка змушує їх творити безупинно. Подібний марнотратний підхід до використання матеріалів призводить до перенасиченості ринку, а також безлічі екологічних та соціальних проблем.
Модна індустрія стає відповідальнішою, кілька років тому запропонувавши принцип "розумного споживання". Українські дизайнери ніколи не залишаються у хвості fashion
-Руху, що наочно демонструє концепція майбутньої Українська мода Week. Розповідаємо про те, чим відрізнятиметься новий сезон найгучнішої модної події держави, і до чого потрібно готуватися глядачам шоу.Традиційна, але абсолютно нова UFW проходитиме у звичному місці та займе 5 днів із життя всіх тих, хто стежить за модними подіями в Україні. З 31 серпня по 4 вересня традиційний майданчик Містецький Арсенал буде заповнена гостями, пресою, дизайнерами та стилістами, які двічі на рік роблять казку вітчизняної моди реальністю. Організатори найважливішої модної події України не заперечують того факту, що глобальна ситуація в fashion
-індустрії різко змінилася. Каталізатором змін стала, звісно, світова пандемія COVID-19.Ситуація, що склалася в українському світі моди, підкріплена цифрами, що шокують. Майже половина співробітників fashion-бізнесу була звільнена, а продаж товарів національного модного виробництва впав на 77%. Саме тому оргкомітет UFW вирішив не скасовувати традиційної події, а лише трохи змінити популярний формат.
Читай також: Стиль успішної жінки: 6 укладок, що не суперечать офісному дрес-коду.
концепт позасезонності полягає в тому, що дизайнери вільні демонструвати будь-які колекції в рамках майбутньої UFW. Більш того кутюр'є можуть презентувати свої лінійки не тільки живою, але і діджитал-форматі. Не можна ігнорувати дійсність – світ моди різко змінюється. Розумне споживання, ексклюзивність колекцій та розвиток потенціалу молодих творців – основні шляхи просування національної fashion
-индустрия.У когось може скластися враження, що мі повертаємось у минуле, що саме так мода функціонувала 10 років тому. Не згодна. Інтеграція нових діджитал-форматів та інноваційних технологій в усі ланки індустрії - від компаній-виробників тканин до майданчиків продаж дизайнерських брендів - відбулася. Модна промисловість у своєму розвитку пройшла черговий оберт спіралі і готова знову пишатися своїми чеснотами - ексклюзивністю, мистецькою цінністю, соціальною відповідальністю, технологічними інноваціями. Я вірю, що з цими шляхетними рисами повернутись і відчуття справжньої цінності існування modi як такої. А за цим − і впевненість у перспективах індустрії. У світі і в Україні, з її величезним потенціалом - Ірина Данилівська, співзасновниця та голова оргкомітету Українська мода тиждень.
Те, наскільки великий внесок у розвиток вітчизняного модного сегменту робить UFW, складно переоцінити. Оргкомітет Українського тижня моди постійно презентує колекції молодих дизайнерів, колаборації, спрямовані на популяризацію національного продукту. Умова позасезонності нової Українська мода тиждень наголошує на правильності обраної лінії поведінки корифеїв української моди.
Хтось може зазначити, що вітчизняний luxury
-Сегмент рухається у зворотному напрямку, прямуючи прямиків до рук минулого. Проте, саме в ексклюзивності полягає цінність модної індустрії. Пошук нових ресурсів, розумне споживання, речі-трансформери, а також інноваційні технології виробництва – те, що подарує українській моді шанс на довговічність.Потенціал національних дизайнерів не можна недооцінювати, адже їхні твори вже представлені в гардеробах найпомітніших і стильних зірок сучасності. Внесезонний UFW має бути барвистим і абсолютно нестандартним — спокуса простежити за розвитком подій на найбільшому модному майданчику України ще не була настільки великою.