
NORBA долучається до кампанії жовтня з підвищення обізнаності про рак молочної залози
У жовтні бренд NORBA підтримує глобальну ініціативу, присвячену підвищенню обізнаності про рак молочної залози. Мета кампанії, нагадати про важливість регулярної профілактики та обстежень.
За даними ВООЗ, рак молочної залози є найпоширенішим онкологічним захворюванням серед жінок у світі. Раннє виявлення значно підвищує шанси на ефективне лікування. Один із базових кроків — щорічне ультразвукове дослідження.
Протягом жовтня спільнота NORBA зможе отримати знижку 50% на УЗД молочних залоз у партнерському медичному закладі. Пропозиція діятиме до 15 листопада.
До ініціативи також долучилася художниця Ольга Чикало. Вона створила графічну роботу спеціально для кампанії — зображення жіночої фігури, виконане у рожевій гамі. Ілюстрація використовується в матеріалах проєкту як візуальний символ підтримки.
Під час жовтня кожна онлайн-покупка на сайті norba.ua або в шоурумі супроводжуватиметься сертифікатом на знижку на УЗД. У свою чергу, пацієнтки медичного закладу зможуть отримати знижку 30% на спортивний одяг NORBA.
Про NORBA
NORBA — український бренд спортивного одягу, заснований у 2018 році. Компанія працює на перетині активного способу життя, жіночності та принципів сталого розвитку.
Більше від
- Чоловічий тиждень моди в Мілані: оголошено дати та розклад
- Святкові колекції українських брендів: що одягти на Різдво та Новий рік 2026
- «Кришталь»: нова інтерпретація жіночої сили у святковій колекції KOLOMATSKA
- Для свят і на щодень: MustHave представили колекцію “Star Season”
- Бренд Mocko презентує святковий dress drop