Сакральні українські символи в новій колекції LOVE
У preview нової колекції українського бренду LOVE, яка буде представлена в шоурумах Мілану в Італії представлено 100% розроблені українськими майстринями вручну коміри. На них - реінтерпретовані символи, із робіт датованих 18 сторіччям.
Мода — це потужний інструмент для комунікації зі світом та невербального транслювання культурного коду. Саме так сприймає моду Ксенія Карпенко, дизайнер бренду LOVE.
“Поєднання локальної культури із глобальними тенденціями — основа, на якій базуються колекції бренду. Поєднання технологій та ручної роботи, символи із культурних архівів 18 сторіччя розроблені українськими майстринями на функціональних аксесуарах, жіночні сукні із джерсі, для тих випадків, коли після офіційної зустрічі відразу хочеться перевдягнути кеди. Сучасна мода, в яку ми в LOVE віримо поєднує в собі глибинні культурні коди, та функціональність. Вона служить сучасній жінці, слугує їй потужним інструментом комунікації, відповідає на питання “Хто я?.
У preview колекції, яка буде представлена в шоурумах Мілану в Італії представляємо 100% розроблені українськими майстринями вручну коміри. На них — реінтерпретовані символи, із робіт датованих 18 сторіччям. Так, ангел на комірах — посилання на Арх Архангела Михаїла, який за біблійними легендами був першим янголом, який поборов зло. Саме так часто він і зображується на іконах. Цікавий факт: архангел Михаїл є покровителем Києва. Також традиційно ми використовуємо вишивку “казкових” риб та птахів, що в українській культурі мають значення свободи, відновлення та відродження.
“Стала мода набуває нового значення під час війни. Згадайте, що ви взяли із собою у валізу: необхідні речі та ті, що мають цінність. Ті, що розповідають всьому світу — хто ми є”, — говорить Ксенія Карпенко, яка наразі знаходиться в Іспаніі зі своім трирічним сином.
Колекціі LOVE наразі представлені в Мадриді та в Барселоні, у мультибрендовому бутику VASQUIAT. Також бренд представлений в шоурумі у Мілані.