
Чорно-білі 70-ті: нова рекламна кампанія Saint Laurent
Модний Дім представив офіційну рекламну кампанію колекції, яку ми бачили у лютому на показі у концертному залі Hollywood Palladium.
І хоча ця колекція не така сексуально-агресивна, як друга частина жіночої лінії, представленої на Тижні моди в Парижі, вона також натхненна минулими епохами, цього разу 70-ми. Саме 70-ті та андрогінність – улюблені теми Еді Слімана, який самостійно виконав чорно-білу зйомку. Її головними героїнями стали Грейс Хартцель та Лілі Самнер.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику