
Нове ім’я: український бренд аксесуарів Du’MO
Форма, яка не вимагає уваги, але тримає погляд.
Du’MO, новий бренд з України, що зосереджується на виробництві базових, продуманих до деталей аксесуарів для щоденного використання. Концепція бренду побудована на ідеї мінімалізму, функціональності та стриманого дизайну.

дебютна колекція колекція Du’MO

дебютна колекція колекція Du’MO
Назва Du’MO має персональне значення — це поєднання букв родинного прізвища засновника, що символізує початок проєкту. Водночас бренд орієнтований на міжнародну аудиторію, зберігаючи українське коріння.
Дебютна колекція включає класичні моделі сумок: хобо; шопери та боулінг-беги — виконані з натуральної шкіри.
Асортимент представлено у вивіреній кольоровій гамі: чорний, темно-коричневий, бордо та природні теплі відтінки. Усі моделі мають просту форму й функціональний дизайн, без зайвих декоративних елементів.

дебютна колекція колекція Du’MO

дебютна колекція колекція Du’MO
Зйомку для презентації колекції провели у просторі з лаконічною архітектурою, що підкреслює ключові риси бренду — геометрію, фактурність і природне освітлення. Обличчям кампанії стала українська топмодель Ірина Кравченко.
Колекція вже доступна на офіційному сайті бренду.
Більше від
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші
- У Києві пройшла предчитанка книги Ukrainian Fashion Week SS26 CATWALK від Ukrainian Fashion Publishing
- Katerina Kvit відкриває зимовий сезон новою колекцією Après-Ski