Новий погляд на Мері Джейн у весняній колекції Lookie Atelier
Український бренд взуття Lookie Atelier презентував колекцію присвячену культовій моделі балеток Мері Джейн. Лаконічні, легкі та неймовірно зручні — класика, що завжди залишається актуальною.
«Ми занурилися в спогади зі свого дитинства, аби пригадати це відчуття комфорту та безтурботності. За цей час у нашому житті мало що змінилось, раніше ми йшли в школу, а тепер біжимо на роботу, раніше були надважливі дитячі справи, а тепер — дорослі, і нам так само важливо, щоб взуття було комфортним та універсальним»,— коментує бренд.
До колекції увійшли найрізноманітніші варіації іконічної моделі: на пласкій та грубій підошві, з круглим чи квадратним мисом, у пухнастому велюрі, практичній шкірі, а також в ефектному лаці. Особливо цікавою інтерпретацією є модель Barbara, виконана у червоному лаці з квадратним мисом та трьома ремінцями по підйому. Вона однаково гарно пасуватиме як до джинсів, так і до різноманітних суконь. Для прихильниць взуття на підборах Lookie Atelier має зручну модель Vera на стійкому підборі в 5 см. На спекотний сезон бренд пропонує легкі та невагомі Мері Джейн, виготовлені зі спеціальної взуттєвої сіточки, що дихає.
«Кожна пара Lookie Atelier — це філософія особливої уваги до матеріалів та найменших деталей, розуміння екологічної та соціальної відповідальності, що, на нашу думку, є ключовим аспектом сучасного споживання. Працюючи як ательє, ми маємо змогу враховувати всі побажання клієнтів, починаючи від зміни матеріалу та висоти підборів, закінчуючи додатковими елементами, які дають простір для фантазії і творчості, аби ми могли створити “ту саму’’ ідеальну пару для вас», — говорить бренд.
Ця колекція стане чудовою знахідкою для всіх прихильників моделі Мері Джейн, оскільки вона не тільки відповідає останнім тенденціям, а й є безперечною класикою у світі моди.
Весняна колекція бренду вже доступна на сайті.
Lookie Atelier — бренд взуття, який був заснований у 2015 році як ательє, що виготовляло розробляло унікальні пари на замовлення. Згодом, вони представили власні колекції, адаптуючи їх до розмірів та вимог покупців. Однак, з моменту початку повномасштабної війни, команда бренду не представляла нових виробів, працюючи виключно із моделями з попередніх сезонів та виготовляючи їх за індивідуальним замовленням. Наразі бренд повністю перейшов на режим роботи пошиття під замовлення майстерні з метою запобігання перевиробництва та підтримки свідомого та раціонального споживання, пропагуючи екологічне ставлення людей до природи