
Нові особи: Кендалл Дженнер для Calvin Klein
Кендалл Дженнер продовжує укладати великі контракти з відомими брендами. Так, у неї в кишені вже є рекламні кампанії з Karl Lagerfeld и Est?e Lauder, а днями з’явився ще один кампейн за участю Кендалу. Цього разу модель-початківець знялася в рекламі #MyCalvins.
Не скажеш, що вибір Calvin Klein здивував нас. Модний бренд давно наголошує на молоді та соціальних мережах. Кендал Дженнер у цьому випадку – гарний вибір: у сестри Кім Кардаш’ян понад 20 мільйонів передплатників у Instagram. З цієї ж причини лейбл запросив у свою рекламу та Джастіна Бібера. Власну мотивацію Calvin Klein не приховують і сміливо заявляють:
Завдяки шанувальникам Кендал Дженнер ми тільки посилимо розмови навколо нашого бренду.
Більше від
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші
- У Києві пройшла предчитанка книги Ukrainian Fashion Week SS26 CATWALK від Ukrainian Fashion Publishing
- Katerina Kvit відкриває зимовий сезон новою колекцією Après-Ski