Закрити
UA
Мода

Новий кампейн JW Anderson SS’16 розміром із поштову марку

Поділись:

Бренд вкотре доводить, що розмір не має значення.

1156072

Цього сезону відразу кілька модних Будинків спробували зламати стереотипи. Першою стала рекламна кампанія Louis Vuitton, особою якої вибрали не чергову топ-модель чи селебріті, а героїня комп’ютерної гри За нею пішов барвистий відеоролик Gucci, в якому датський манекенник Хьюго Голдхурн катається на скейтборді, тримаючи пахвою павича опудало замість сумки. Цим жестом Алессандро Мікеле натякає нам, що luxury означає виглядати не просто оригінально, а ексцентрично.

Наступним здивувати нас вирішив ірландець Джонатан Андерсон, випустивши рекламний плакат розміром з поштову марку. Розглянути щось на знімку досить складно, але ми точно знаємо, що на портреті зображено іспанську модель Майка Меріно. Дівчина одягнена в пишну сукню з принтом а-ля Кіт Харінг з весняно-літньої колекції JW Anderson.