
Новий кампейн Jimmy Choo за участю собаки
У Невілла Джейкобса з’явився конкурент! Бультер’єр на прізвисько… Джиммі Чу знявся в рекламному ролику модного бренду Jimmy Choo.
Пес народився у Бразилії, його господар – художник Рафаель Мантессо – назвав свого улюбленця на честь відомого дизайнера взуття. Бультер’єр так і залишився б звичайним домашнім улюбленцем, якби його знімки не помітила у соцмережах креативний директор взуттєвого бренду Сандра Чой. У своєму профілі в Instagram Рафаель Мантессо викладає ілюстрації за участю свого собаки. Ці роботи лягли в основу рекламного ролика, присвяченого новій капсульній колекції Jimmy Choo. До речі, до неї увійшли сумки, чохли для iPhone і, звичайно, собачі нашийники.
Більше від
- Бренд NEHA презентує колекцію «Reborn»
- Бренд Courabié презентує колекцію прикрас, присвячену Чорному морю та його мешканцям
- ESTRO × Наті Гресько: про силу залишатись собою у новому кампейні FW’25/26
- Як доглядати за кашеміровими светрами: гід від експертів
- Чи може штучний інтелект замінити модельєрів?