Карл Лагерфельд все не може помилуватися своєю новою музою Крістен Стюарт. Зробивши дівчину обличчям колекції Mtiers d’art Paris-Dallas та амбассадором сумки 11.12, креативний директор Chanel вирішив зняти її ще й у новій рекламній кампанії очок. Причому зробив він це, звичайно ж, власноруч.
На промо-знімках Крістен постала в образі фоторепортера з вінтажною камерою, на тлі якої окуляри з ретро-нальотом виглядають дуже гармонійно. У новій колекції традиційно дві лінії: сонцезахисні окуляри та оптика.
[metaslider id=9162]
Перші були представлені ще на весняно-літньому шоу Chanel, тому, як і вся колекція, вони були натхненні початком 1970-х. Але і в цій відомій естетиці не обійшлося без кодів Chanel – «авіатори» обрамлені ланцюжком, що відсилає до сумок Великої Мадемуазель, а широкі оправи з ацетату прикрашені тривимірним візерунком твідів.
[metaslider id=9172]
У лінії оптики теж знайшлося місце самоцитування: нові оправи явно нагадують про вже культову сумку Chanel Boy – логотип на дужках і характерну потерту фактуру.