20 предметів з весняно-літньої колекції, у тому числі головні убори з котячими вухами Choupette (так звати кішку дизайнера), твідові жакети та рвані джинси, тепер доступні в популярній програмі від Glu Mobile.
Карл Лагерфельд бере участь у проекті не вперше. У листопаді 2015 року у грі оселився його віртуальний двійник. Як зазначив генеральний директор Glu Mobile Нікколо де Масі, Karl Lagerfeld був одним з перших провідних модних брендів, інтегрованих у Кім Кардаш’ян: Hollywood.
Ми маємо можливість відстежувати, скільки часу гравці витрачають на взаємодію з різними брендами. В середньому вони проводили по 50 хвилин протягом місяця з брендом Karl Lagerfeld, що є безперечним успіхом. Ми сподіваємося, що весняно-літня колекція 2016 року виявиться не менш популярною.
прокоментував Нікколо де Масі
Читайте також: Карл Лагерфельд представив колекцію Chanel haute couture fw ’16
Серед інших брендів, використаних у грі – Judith Leiber, Balmain, шопінг-додаток Spring, а місяць тому до них приєднався косметичний бренд Nars.
Мобільний додаток Kim Kardashian: Hollywood було запущено у 2014 році. Суть гри полягає в тому, щоб привести свого персонажа до слави, відстежуючи модні тренди, відвідуючи вечірки та закриті покази та, звичайно ж, здійснюючи покупки. За два роки додаток, який скачав 45 мільйонів людей, приніс компанії дохід $157,88 млн.
Фото: Gettyimages.com