Розповідаємо про найяскравіші пара взуття на Тижні високої моди в Парижі.
Вбрання від кутюр – це насамперед вечірні сукні, які створюються практично повністю вручну в кращих швейних майстернях світу з найдорожчих та незвичайних матеріалів. Однак не меншої уваги в колекціях Haute Couture заслуговують аксесуари, які нерідко претендують на звання справжніх витворів мистецтва. Пропонуємо розглянути ближче, якими парами взуття дизайнери доповнили кутюрні образи сезону весна-літо 2017 року.
Показ Schiaparelli цього року став історичним — бренд вперше брав участь у кутюрному тижні як офіційний Будинок високої моди (до цього він вважався у статусі гостя). Креативний директор марки Бертран Гійон звернувся за натхненням до самої Ельзи Скіапареллі, активно використавши в колекції знакові для засновниці модного будинку кольори та принти. Високі ботфорти, ботильйони та туфлі сміливих відтінків прикрасили вирізи та аплікації у формі сердець.
Колекція Марії Грації К’юрі, представлена на Тижні високої моди в Парижі, стала кутюрним дебютом дизайнера як креативний директор Dior. По подіуму йшли лісові німфи в переосмилених на новий лад діорівських костюмах і ніжних валентинівських сукнях, чиї образи доповнювали напівпрозорі маски у вигляді птахів і комах, обідки з пір’ям, а також пояси, намиста та кільця у вигляді метеликів, бабок та змій. Як взуття дизайнерка обрала чорні напівпрозорі мюлі на плоскій підошві з гострими носами та оригінальними бантами, що надали моделям трохи відьомського вигляду.
Карл Лагерфельд, що надихнувся скульптурою Альберто Джакометті «Жінка-ложка», відтворив відповідний силует у знакових костюмах твідових пастельних відтінків і переважно сріблястих вечірніх сукнях, прикрашених пір’ям марабу і паєтками. Образи доповнили «кришталеві» туфлі-човники з голографічним ефектом та замшеві ботфорти, розшиті блискітками, пір’ям та кристалами. На щиколотках більшості моделей красувалися перлинні браслети на ногу – анклети.
Олександр Вотє показав яскраву та зухвалу колекцію, яка відсилає до 1980-х. Туфлі та босоніжки на високій шпильці прикрасили великі банти на п’ятах.
Ботильйони Tabi, створені за образом та подобою традиційних японських шкарпеток з роздільним великим пальцем, – візитна картка модного Будинку Maison Margiela. Цього разу Джон Гальяно зробив їх схожими із пластиковими пакетами, стягнутими на щиколотці шнурком.
Натхнення при створенні нової колекції ліванець Елі Сааб черпав у багатій культурній спадщині Єгипту. Ніжні відтінки, що асоціюються з морем, небом та піском, незвичайні головні убори та філігранна вишивка бісером та кристалами, — безперечно, вбрання колекції призначені для червоних доріжок. Що стосується взуття, на особливу увагу заслуговують босоніжки на величезній платформі з обробкою, що нагадує художнє карбування по металу.
Темою нової колекції нідерландського бренду стала деконструкція та абстракція: дизайнери Віктор Хорстінг та Рольф Снорен розібрали на частини та пошили заново вбрання зі своїх попередніх колекцій. Образи доповнили черевики Mary Jane авторства Крістіана Лубутена.
Революціонер від світу моди Демна Гвасалія не перестає дивувати публіку. Під час свого показу, який поєднав чоловічу колекцію з десятком жіночих образів, він вивів на подіум не професійних моделей, а звичайних людей, що уособлюють різні соціальні групи: офісну робітницю, панка, безхатченка, охоронця клубу, літнього туриста та інших. Закривала показ наречена у весільній сукні, що поєднується зі спортивними штанами та фірмовими ботильйонами Vetements на підборах-запальничках.
Статті по темі:
Таємничий лабіринт: Dior Haute Couture SS’17
Жінка-ложка: Chanel Haute Couture SS’17
Повернення Гальяно: Maison Margiela SS’17