Італійський бренд Pinko цього сезону досить красиво висловився на тему свободи вибору. Взявши за основу осінньо-зимової колекції силуети родом із 1970-х, дизайнери марки пофантазували над тим, як виглядає гардероб дівчини, вільної від будь-яких впливів та забобонів. На виході вийшли елегантні комплекти з брюк-кльош та жакетів-кітелів, пишні спідниці з квітково-птичами принтами, бохо-сарафани з в’язаного мережива та затишні трикотажні костюми-двійки.
[metaslider id=20460]
Уявити все це різноманіття у лукбуку Pinko довірили Кензе Фураті. Дівчина вже не перший сезон є обличчям марки, і це зовсім не дивно. Адже своєю біографією вона доводить, що сміливість та стиль – її головний коник, а саме ці якості цінні у дівчині Pinko. Ця модель туніського походження прославилася багато в чому завдяки тому, що стала «дебютанткою» з мусульманського середовища, що з’явилося на сторінках Sports Illustrated, і після цього досить охоче позує на гарячих пляжах. У рекламній кампанії Pinko Фураті значно стриманіша у своїх поривах, але від цього анітрохи не менш приваблива.
До речі, редакція Marie Claire вже встигла приміряти образи з нової колекції. Для вечірок у чотирьох містах України в рамках проекту Shoes First директор з реклами Ольга Козюра та fashion-редактор Алла Родигіна вибрали для себе вбрання італійського бренду і не помилилися.
[metaslider id=20471]