Нова колекція бренду FROLOV представлена в рамках Українського тижня моди.
Інтелігентна провокація Івана Фролова восени набуває релігійного звучання. Дизайнер розмірковує над концепцією релігії як інституту впливу розум людини. Унікальна естетика церковного оздоблення та вбрання священнослужителів виявилася в силуетах колекції – довгі спідниці та сукні від FROLOV зі складними драпіруваннями нагадують ряси, парча використана як декор.
Читайте також: Огляд нової колекції Nadya Dzyak
Гримуча суміш релігійного підтексту, оригінальних силуетів та відвертих моделей не залишить байдужими шанувальників бренду. І якщо релігійні мотиви звучали свіжо та ефектно, то тема кохання – більш комерційна.
Кохання – це головне, що людям варто берегти та розвивати в собі,
— упевнений Іван Фролов.
Читайте також: Огляд нової колекції The Coat
Слоганом колекції дизайнер обрав гру слів – FORLOVE. Напис, співзвучний з назвою бренду, разом із умовним логотипом, що зображує руки в молитовному жесті, з’явився на худорлявості і топах.
Фролов також розширив лінію трикотажу, зокрема, представивши в’язані бра. У нових інтерпретаціях представлено і традиційне для бренду мереживо.