Провідний український бренд окулярів Ochis, що виготовляє перші у світі окуляри з кави, та відомий своїми інноваційними еко дизайнами, та прагненням до сталого розвитку представляє капсульну колекцію, натхненну сучасною культурою творчої молоді Києва.
Команда Ochis відкриває для нас спільноту, яка по-справжньому цінує поєднання натуральності, сучасності та бажання бути унікальними. А нова колекція чудово відображає ці цінності, пропонуючи оправи, що поєднують сучасну естетику з екологічністю.
“Стійкість та сила Українців надихає, як і надихає бути частиною спільноти, що створює новий якісний та сильний всесвітньо відомий бренд «Ukraine». В цей складний час ми впевнено розмовляємо з усім світом через нові творчі проекти, показуючи інноваційність та креативність наших людей. А кожен з нас – це частина однієї великої команди, що зветься Україна”, – пояснює засновник бренду Максим Гавриленко.
У колекції представлені три різновиди оправ, кожен з них доступний у двох кольорових варіантах. Повністю чорні оправи або чорні оправи вкриті частинками льону.
Як і раніше, Ochis продовжує передавати частину коштів з продажу окулярів на підтримку ЗСУ.
Читайте також: FROLOV СТВОРИВ ПАРАДНИЙ ОДЯГ ДЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЗБІРНОЇ КОМАНДИ УКРАЇНИ НА ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ-2024