Нещодавно у Києві в рамках Kiev Fashion Days дизайнер Анастасія Іванова представила свою нову колекцію Fall/Winter 18-19.
Колекція витримана у трьох основних кольорах – білому, чорному та червоному. Дизайнер давно вивчає філософію кольору та саме йому приділяє особливу увагу у своїх колекціях. «Білий колір – основа основ, символ чистоти, світла та початкової сили. Червоний, що володіє енергією тепла і любові, уособлює повноту і красу життя. І чорний – неначе глибоке полотно, на якому одна за одною виділяються важливі деталі, в яких і криється справжня істина», – розповідає Анастасія Іванова про колірну гамму нової колекції.
У колекції Fall/Winter 18-19 бренду ANASTASIIA IVANOVA використані лише натуральні тканини – шерсть, кашемір, трикотаж, доповнений ручною в’язкою. Кожна сукня в колекції продумана до найдрібніших дрібниць, за кожним виробом стоїть копітка ручна робота.
Нова колекція – втілення максимуму майстерності та досвіду дизайнера Анастасії Іванової, які були придбані за роки роботи у світі моди та на різних міжнародних fashion-ринках. Бренд ANASTASIIA IVANOVA давно отримав визнання та розвиток не лише в Україні, а й у всьому світі. Вже тричі дизайнерка стала офіційною учасницею New York Fashion Week – одним з найбільших Тижень моди у світі. Колекції бренду також були неодноразово представлені на Ukrainian Fashion Week, Tokio Fashion Week та Kazakhstan Fashion Week, демонструвалися на провідних міжнародних виставках White Milano (Мілан), Who’s Next (Париж), RoomsLINK (Токіо), нЙорк Колекції Анастасії Іванової продаються у багатьох мультибрендових магазинах світу. У Нью-Йорку у фешенебельному районі Soho відкрито шоурум дизайнера.
Особливість бренду в тому, що дизайнер Анастасія Іванова створює виключно сукні, адже вважає, що тільки сукня чи спідниця можуть по-справжньому розкрити природну енергію жінки. У своїх колекціях дизайнер підносить справжню жіночність, підкреслює красу справжньої жінки – у цьому і є головна філософія бренду. Дизайнер працює лише з високоякісними натуральними тканинами, які особисто обирає на провідних європейських виставках. Особливу увагу дизайнер звертає на якість вивороту вбрання, адже переконана, що саме виворот, який носять ближче до тіла, – це справжня душа виробу.