Осінній дроп бренду POUSTOVIT
Осінню капсулу POUSTOVIT Лілія Пустовіт присвятила тому, з чого починалась історія бренду багато років тому. Тоді вона дебютувала на першому Українському Тижні Моди з монохромною колекцією, натхненною японським та бельгійським мінімалізмом. Передивляючись власні архіви, дизайнерка усвідомила, наскільки актуальними залишаються ці стримані за кольором та формою речі.
У новому дропі — ті самі білі сорочки з довгими манжетами, які давно стали позачасовою класикою. Чорні жакети, які будуть однаково доречними і у поєднанні з широкими штанами, і зі спідницями-олівцями. Чорній сукні з воротом-стійкою строгості додають білі лінії, що окреслюють силует та підсилюють контрасти. Утилітарні довгі пальта та топи з фактурним мереживом ручної роботи створюють певний баланс між жіночим та чоловічим.
Особливої уваги заслуговує вибір аксесуарів для зйомки. Цього разу Лілія Пустовіт використала впізнавані прикраси та аксесуари друзів-дизайнерів — Lutiki, Gunia Project, Bevza, Grie — підкреслюючи важливість підтримки один одного та захоплення роботою колег.
“Останнім часом я гостро відчуваю, що поширювати певний стиль та ідею значно важливіше, ніж демонструвати окрему сукню. Для мене завжди була важливою українська модна індустрія, її розвиток та проблеми, український фешн, як явище, адже я відчуваю причетність до його створення багато років”, — пояснює дизайнерка.
Читайте також: ПРО ЩО ЖІНКА МОВЧИТЬ: АЛІСА ГРІШАЄВА, ДИЗАЙНЕРКА БРЕНДУ GRIE