
Осінньо-зимова колекція від Vivons
Така краса, що надихає.
Чарує, манить і п’янить.
В ній сонце світить й море грає,
Чорне й червоне : вічність і мить.
“Чорне море, червоне сонце” – таку назву має осінньо-зимова колекція бренду Vivons.
У новій колекції символічно використовується переважно чорний колір , як ода Чорному морю, та елементи червоного, що символізують захід і схід сонця. Дизайнерка Альона Шуба проживає на березі Чорного моря й щодня надихається його морськими краєвидами, тому ідея створення цієї колекції і відображає тісний зв’язок внутрішнього світу дизайнерки з природними красотами цього регіону.


Колекція складається з виробів , есенція яких – ДНК бренду- прихована сексуальність. Кожен виріб цієї колекції є справжнім витвором мистецтва й гармонійно доповнюється речами попередніх колекцій, що дозволяє прихильникам бренду створювати стильні образи, використовуючи речі з різних сезонів бренду.


“Колекція відображає красу мого рідного краю, яка не просто милує очі, а є втіленням краси сильної , української жінки, яка часом загадкова і тиха , як сонячний світанок, а часом бурхлива, як море, але завжди приваблива й чарівна”,- каже Альона Шуба.


Більше від
- Бренд STIMMA представив лімітовану колекцію верхнього одягу TIMES
- Хутро, шкіра та мереживо: трендові матеріали сезону осінь-зима 2025/2026
- Тяглість традицій: бренд Etnodim представив колекцію «Архаїчна»
- Олів’є Рустен залишає модний дім Balmain
- “Шторм Айвазовського” з пластику: український стартап перетворює пластикові відходи на прикраси