Тепер повторити образ Емілі буде в рази легшим.
Хто б що не говорив про надто стереотипний і кітчевий образ головної героїні, засновники серіалу “Емілі в Парижі” все ж таки вирішили, що час виносити її образи в маси, адже шанувальників стилю дівчини виявилося більше, ніж супротивників.
Нова колекція, створена у співпраці з безвідходним виробництвом My Beachy Side, відображатиме декаданс легкості та насолоди від життя. Оскільки другий сезон серіалу перенесе глядачів на південне узбережжя Франції, колаборація сповнена літніх мотивів, але добре відображає справжній стиль француженок.
Сюжетна лінія другого сезону та образи Емілі в ньому надихнули нас на співпрацю з органічним брендом My Beachy Side, у колаборації з якими ми створили колекцію, яка відображає розслаблений гламур та життєрадісність півдня Франції. Вона виражає зовсім інший вигляд наших персонажів – відпускний шик.
– Розповів засновник “Емілі в Парижі” Даррен Стар.
Яким би яскравим і радісним не був асортимент одягу, капсула несе соціально відповідальний компонент. Турецький лейбл My Beachy Side є безвідходним брендом, яким керують жінки-ремісниці і вони мають обмежений доступ до економічних можливостей. Засновниця бренду Гамзе Атес каже, що її колеги справжні майстри і створюють шедевральні речі.
В’язані гачком купальники у морському стилі та максі-сукні з бахромою кольору океану, кожен виріб у колекції пов’язаний вручну гачком та уособлює залите сонцем літо на півдні Франції. Головними моделями колаборації стала пляжна сукня Poisson із зображеннями морських мешканців, а також легкий комбінезон L’eau, що нагадує морську уніформу.
Читайте також:Пам’ятка для власниць чутливої шкіри: як діагностувати, доглядати та не нашкодити
Нову колекцію вже можна придбати на сайті бренду My Beachy Side. А ми нагадуємо, що сьогодні, 22 січня, відбудеться прем’єра першого епізоду другого сезону “Емілі у Парижі”. Вже з нетерпінням чекаємо, коли знову зможемо насолодитись унікальними образами головної героїні, а також неймовірними краєвидами Півдня Франції.