Закрити
«Основний інстинкт»: нова літня колекція Marta Brown Studio
Мода

«Основний інстинкт»: нова літня колекція Marta Brown Studio

Одяг, що відчувається як шкіра.

Поділись:

Український бренд жіночого елегантного одягу Marta Brown Studio презентує літню колекцію «Основний інстинкт». Вона присвячена жінці, яка не грає у своєму житті ролі, а впевнено живе щоденними моментами.

Про нову колекцію

В колекції закладені основні ДНК бренду: жіночні, позачасові речі-трансформери, які
адаптуються до різних контекстів життя влітку.

штани вільного крою, туніка з колекції «Основний інстинкт»

«Ми створили цю колекцію, як спробу почути — не голос, а шепіт. «Основний інстинкт» —
це про жіночність, яка не кричить, а відчувається, коли нічого зайвого не заважає», —
коментує нову роботу команда бренду.

костюм Marta Brown Studio

В основі колекції легкі тканини, що летять та невагомо торкаються шкіри. Marta Brown Studio робить ставку на природні матеріали, що відчуваються як продовження тіла — тенсел, шовк та віскозу.

колекція «Основний інстинкт»

З них в капсулі можна обрати блузи з відкритою спиною, штани вільного крою, туніку та майку. Для завершення образів та надання їм ще більшої елегантності бренд пропонує акцентний шарф та ефектний кейп.

блуза з відкритою спиною

Кольори колекції також віддзеркалюють настрій героїні Marta Brown Studio. Чорний передає внутрішню силу й глибину, бежевий — тепло тіла й дотик землі, а білий — несе світло й дихання.

колекція «Основний інстинкт» від Marta Brown Studio

Колекція «Основний інстинкт» Marta Brown Studio вже представлена на сайті й наповнена речами, що будуть рухатися разом з вашим тілом цього літа.

блуза з колекції «Основний інстинкт»

Про бренд

Marta Brown Studio — український бренд жіночого елегантного одягу, заснований у 2021 році у Льові. Створює позачасові речі-трансформери, які адаптуються до різних контекстів життя — від ділових зустрічей до неформальних подій. У кожній моделі — поєднання естетики мінімалізму, функціональності та глибокої поваги до жіночої індивідуальності.

Щоразу 70% колекції складають базові одиниці, класика актуальна на роки, а ще 30% — актуальні трендові позиції. Речі бренду фізично можна придбати у Львові, Києві, Берліні.

Фото: пресслужба бренду

Слідкуйте за новинами в