За останні кілька місяців телезірка приміряла десятки образів авторства Демни Гвасалії і тепер закріпила “союзом” свої стосунки з брендом.
Зірка реаліті-шоу та beauty-магнатка, яка за останні кілька місяців «вивела у світ» не один образ авторства креативного директора лейблу Демни Гвасалії, стала обличчям останньої кампанії люксового бренду. Ця реклама є другою частиною кампанії Balenciaga, і автором її став Стеф Мітчелл.
Вирішивши, обійти свою сестру — модель Кендал Дженнер — 41-річна Кім провела фотосесію у себе вдома, сяючи різними образами від Balenciaga. Глядачі можуть насолоджуватися зіркою і в леопардовому пальті, і в приталеному — з білою сумочкою та чоботами-панчохами, а також у комбінезоні, у якому стиліст підібрав аксесуар неонового зеленого відтінку.
Доводячи, що саме Кардашьян — зірка та муза бренду, Balenciaga стер всі фото зі свого інстаграм-акаунта, залишивши тільки слайдшоу з Кардаш’ян у новій кампанії. Також лейбл застигнув фото телезірки, яка милується на себе в дзеркало, рекламуючи сумку бренду.
Раніше в розмові з The New York Times
Кардаш’ян говорила, що нещодавно вона вступила в епоху. Balenciaga”.
У мене в житті була ера Balmain, епоха Givenchy. а тепер настав час Balenciaga… Коли я одягаю речі, сконструйовані Демною, я почуваюся крутою. Я відчуваю, що, незважаючи на те, що я виберу, все буде добре, адже все, що він створює – найкласніше”.
Незважаючи на те, що для Balenciaga Кім знімалася вперше, у справі позування вона зовсім не новачок. Мама чотирьох дітей раніше знімалася в кампанії Каньє Веста для Balmain, а разом із сестрами — для Calvin Klein.
Читай також: Чоловік казати: Владислав Клімчук, режисер
Крім Кім Кардаш’ян Balenciaga запросив знятися для рекламної кампанії актрису Ізабель Юппер, моделей Томмі Блу та Марі-Агнес, а також музиканта Джастіна Бібера.
Для Кардаш’ян, яка здобула титул “Модної ікони” від видання ЛЮДИ у грудні останні кілька тижнів були дуже зайнятими.
Минулого місяця бренд коригуючої білизни телезірки SKIMS був оцінений у 3,2 мільярда доларів порівняно з минулорічними 1,6 мільярдами.
Торік бренд Кардаш’ян збільшив продажі на 90% до приблизно 275 мільйонів доларів. Тепер очікується, що у 2022 році він досягне 400 мільйонів доларів, у результаті чого загальний обсяг фінансування компанії становитиме 402 мільйони доларів.
Нещодавно бренд SKIMS здійснив колаборацію з Fendi. Свій бізнес Кім Кардаш’ян вирішила побудувати на продажі білизни, домашнього одягу, піжам, а також халатів і гольфів.
“Я використовую одяг, що коректує, як вирішення всіх своїх стилістичних потреб. Я завжди хотіла мати щось гладке, але не повністю змінює мої форми. Коли я носю прозорий одяг, я використовую коригуючу білизну як підклад таких речей, як комбінезони та сукні».