Відомий дизайнер став новим креативним директором бренду
Группа Kering обрала головного дизайнера для модного дому Balenciaga: його очолив П’єрпаоло Піччолі, який раніше працював у Valentino.
П’єрпаоло Піччолі – новий креативний директор Balenciaga.
П’єрпаоло Піччолі, шанований дизайнер з багаторічним досвідом у високій моді, офіційно призначений новим креативним директором Balenciaga, про що повідомили Kering та сам бренд. Він вступить на посаду з 10 липня.
У пресрелізі Kering називають нового креативного директора досвідченим і шанованим дизайнером, майстром високої моди. У групі розраховують на те, що П’єрпаоло принесе у Balenciaga свою унікальну творчу візію та багатий досвід. А також розвиватиме здобутки й успіх бренду, досягнуті за останнє десятиліття під творчим керівництвом Демни Гвасалії, і водночас продовжуючи спадщину Крістобаля Баленсіаги.
“Я безмежно щаслива вітати П’єрпаоло в нашій групі. Він – один із найталановитіших і найвідоміших дизайнерів нашого часу. Його майстерність у світі кутюр, творче бачення та пристрасть до savoir-faire зробили його ідеальним кандидатом. Я також хочу щиро подякувати Демні за сміливу й унікальну візію, яку він приніс у Balenciaga за останні 10 років, формуючи ідентичність дому в сучасну епоху”, – зазначила Франческа Беллеттіні, заступниця генерального директора Kering.
Новину прокоментував генеральний директор Balenciaga Джанфранко Джананджелі:
“Я в захваті розпочати цю нову епоху в Balenciaga разом із П’єрпаоло. Він ідеально інтерпретує нашу спадщину, розвиваючи сміливу креативність дому, його багатий спадок і сильну культуру. З експертизою наших команд і динамічною творчою енергією, яка історично надихала Balenciaga, я з нетерпінням чекаю на те, що ми створимо разом”.
П’єрпаоло Піччолі також радіє новому призначенню:
“На всіх етапах свого розвитку, постійно еволюціонуючи та змінюючись, модний дім Balenciaga ніколи не втрачав своїх естетичних цінностей. Те, що я отримую, – це бренд, сповнений можливостей, який неймовірно захоплює. Передусім хочу подякувати Демні. Завжди захоплювався його баченням. Я не міг мріяти про кращу передачу естафети. Це дає мені шанс сформувати нову версію дому, додавши нову главу з новою історією. Я вдячний за довіру, яку мені висловили Франсуа-Анрі, Франческа та Джанфранко. Ми з самого початку були на одній хвилі – і це найкращий спосіб почати щось нове”.
Нагадаємо, що раніше П’єрпаоло Піччолі очолював модний дім Valentino, де зараз творить Алессандро Мікеле – дизайнер, який раніше працював у Gucci. Після звільнення Мікеле з Gucci, туди запросили Сабато Де Сарно – дизайнера з команди Valentino під керівництвом П’єрпаоло Піччолі. Нещодавно Kering звільнили Сабато Де Сарно з Gucci і перевели туди креативного дизайнера модного дому Balenciaga Демну Гвасалію. І ось зараз повернули П’єрпаоло Піччолі у групу – але вже в інший модний дім. Усі три бренди – Valentino, Gucci, Balenciaga – належать групі Kering.
Модний дім Balenciaga був заснований іспанським модельєром Крістобалем Баленсіагою у 1917 році, який з 1937 року оселився у Парижі. Дім Balenciaga визначив обличчя сучасної високої моди завдяки численним новаторським підходам до форми та техніки. Сьогодні бренд випускає жіночі та чоловічі колекції, аксесуари й арт-об’єкти. У 2021 році дім Balenciaga представив свою 50-ту колекцію Haute Couture – першу з моменту виходу засновника на пенсію в 1968 році.
Фото: Kering