
Перша колаборація Джіджі Хадід та Topshop
Topshop обрав героїню для своєї нової рекламної кампанії. Їй стала 20-річна Джіджі Хадід.
Скажімо, чесно: вибір Topshop нас не здивував. Адже поміркуйте самі, дівчина з кожним днем стає все більш популярною, вона дружить з такими суперстарами, як Кендалл Дженнер і Тейлор Свіфт, має майже п’ять мільйонів фоловерів в Instagram. Більше того, Topshop як демократична марка шукав для свого нового кампейна таку собі girl next door, і Джіджі зі своїми «немодельними» формами (86-65-88) як ніхто інший підходить для цієї ролі.
Читайте також: Алла Родигіна про моду на дівчат plus size
[metaslider id=14426]
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші