У нас із Gap єдине бачення: бути самим собою та носити симпатичні штани, – жартує телеведуча. – На власному досвіді знаю: немає нічого кращого, ніж не боятися відрізнятись від інших.
Рекламна кампанія, присвячена новій колаборації, вийшла справді унікальною. У ній взяли участь не прості діти-моделі, а дівчатка з нестандартними талантами: професійні скейтбордистки, маленька підприємниця, барабанщиця та 9-річна інженер-протезист (так-так, вона розробляє протези).
До того ж з 17 серпня Gap запускає новий проект у соціальних мережах. Марка закликає вашу дитину зробити селфі у вбранні з нової колекції та написати, чому вона вважає себе унікальною.
Статті по темі:
Тренд в Інтернеті: молочна кухня
Зрозуміти та пробачити: чоловіки та їхні мами
Батько може: найгарячіші зіркові батьки