«Під сиренами»: незвичайний соціальний проєкт від українських брендів
Команда BBDO Ukraine ініціювала соціальний проєкт «Під сиренами», який об’єднав українську модну індустрію заради спільної мети: продовжувати говорити про повномасштабну війну в Україні, яку розв’язала Росія. QR-код на етикетці речи пересилає в Інстаграм, де зображена звукова доріжка перетворюється на звук повітряної тривоги. У проєкті взяли участь 20 українських брендів.
Зараз Україна бореться за свою свободу, незалежність і мир у всьому світі на всіх фронтах. Художній фронт не є винятком. Українська мода має емпатичний фрейм, який можна екстраполювати на іноземних споживачів. А це приверне увагу до відважних українців, які в умовах постійної небезпеки під сирени повітряної тривоги змушені творити неймовірні речі.
QR-код на етикетці речи пересилає в Інстаграм, де зображена звукова доріжка перетворюється на звук повітряної тривоги. У проєкті взяли участь 20 українських брендів.
«Станом на 1 листопада в Україні близько 12 990 разів пролунали сигнали тривоги. У Києві, де знаходиться виробництво KSENIASCHNAIDER, повітряна тривога пролунала 596 разів, що дорівнює 24 дням 18 годинам 52 хвилинам найстрашнішого звуку в світі безперервно. Під такий супровід наша команда продовжує працювати. Щоб відчути, що відбувається в Україні та не забувати, що війна все ще триває, команда @bbdoukraine розробила спеціальні теги @under_sirens, які з гордістю прикрашатимуть речі KSENIASCHNAIDER. (Увімкніть звук, коли будете дивитися це відео) Ми продовжуємо робити те, що вміємо найкраще, і дякуємо всім за підтримку!«, — зазначив бренд KSENIASCHNAIDERна своїй сторінці.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Читайте також: ВІДЧУТТЯ КОМФОРТУ, ЗАТИШКУ Й ТЕПЛА В НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ THE COAT