Чорнобривці із рідного краю: колекція символічних шкіряних аксесуарів PLYN
Український бренд PLYN представив колекцію символічних шкіряних аксесуарів, інспірованих традиційною українською культурою.
Бренд символічних шкіряних аксесуарів PLYN народився у Дрогобичі. Його засновники переїхали сюди після окупації рідної Нової Каховки.
«До початку повномасштабної війни ми з чоловіком жили в Новій Каховці і мали свою невеличку майстерню, де робили крафтові шкіряні вироби. Після окупації нашого міста нам дивом вдалось виїхати. І ми опинились в Дрогобичі. З цих країв моя бабуся, але я ніколи раніше тут не була. Оговтавшись від першого шоку ми почали думати, що робити і як жити далі. Так народився PLYN — бренд аксесуарів, що поєднує сучасний дизайн з елементами етно. Ми хочемо показати, як з плином часу трансформується українська візуальна культура», — розповіла співзасновниця бренду Олександра Масюткіна.
До дебютної колекції PLYN увійшли великі сумки-щопери та маленькі сумочки-кисети. Місткі шопери прикрашені накладною кишенькою в техніці ручного ткацтва, що нагадує плетіння тину біля української хати. Сумочки-кисети були натхненні архівними фото українських дівчат в святковому національному вбранні.
Колекцію назвали «Чорнобривці». Ці квіти стали головною культурною відсилкою. Всі аксесуари було виконано саме у кольорах чорнобривців. Палітру колекції складають червоний, чорний, жовтогарячий та трав’янисто-зелений.
«Спочатку ми хотіли присвяти колекцію Новій Каховці, потім занурились в дослідження Дрогобича: їздили музеями, вивчали архіви, спілкувались з місцевими етнографами. Але в якийсь момент зрозуміли, що символом дебютної колекції має стати щось таке, що буде знайоме і зрозуміле більшості українців незалежно місця народження і проживання. Символ нашої єдності. І ми знайшли чорнобривці! Вони асоціюються з безтурботним дитинством, мамою, рідним домом, Україною», — розказав Олексій Масюткін.
Сумки PLYN виготовляються вручну в маленькій майстерні на Львівщині. Однією з головних місій творці бренда називають відродження традиційних технік та ремесел. В їхніх творчих планах — вихід на міжнародні ринки та популяризація української естетики по всьому світу.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Ганна Гончарова / PLYN
Читайте також: GUNIA PROJECT ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВУ ОСІННЬО-ЗИМОВУ КОЛЕКЦІЮ ОДЯГУ ТА АКСЕСУАРІВ «КОРОВАЙ»