Закрити
UA
Мода

«По одягу зустрічають»: Алгоритм першого враження

Поділись:

Спеціально для Marie Claire персональний стиліст Катерина Смикалова розповіла, як саме потрібно грамотно створювати потрібне враження про себе, та якими інструментами варто користуватися для досягнення мети.

Дослідження показали, що за лічені три хвилини мозок сканує людину за такими ознаками: 38% від загальної картини припадає на тембр голосу, мелодійність та інтонацію, 7% – це зміст складених вами слів, а 55% (а це левова частка) припадає на поведінку та зовнішність.

posts-to-db-Фото 1

Отже, як би нам не хотілося, щоб нас оцінювали по розуму, мудрим очам або доброму серцю, перше враження визначається тим, як ви зробили себе. І це даність, яку успішні люди давно використовують як зброю для досягнення своєї мети. Адже у напруженому та стрімкому діловому житті час коштує дорого, а візуальна класифікація людей за зовнішнім виглядом економить час. Поглиблюємося:

Етап №1 Силует

Оцінюється — загальні пропорції людини, її постава та силует, посадка одягу і навіть його якість, колір. Власне ми мимоволі «обчислюємо» її ціну, оцінюючи якість, прямо пов’язану з вартістю одягу.

posts-to-db-Фото 2

Етап №2 Ноги

Не важливо, короткі ноги чи довгі, худі чи товсті, адже спочатку погляд впаде на стан та колір взуття, колготок та довжину спідниці чи штанів.

Читай також: Український бренд одягу FROLOV і художник Вова Воротньов представили капсульну колекцію MOLODIST 50

posts-to-db-Фото 3

Етап №3 Зачіска

Акуратна стрижка, укладене і доглянуте волосся – підкреслюють статус і спроможність. Візьміть на замітку, що за неприродну, зацементовану гелем/лаком зачіску можна відразу заробити негативну оцінку. Безповоротно.

posts-to-db-Фото 4

Етап №4 Особа

Насамперед, оточуючі відзначають стан шкіри. Якщо ми говоримо про жінок-макіяж краще спокійний, маскує недоліки, скажімо «ні» розмальовки. Ніхто не хоче нести у себе шлейф вульгарності.

posts-to-db-Фото 5

Етап №5 Руки

Руки набагато нещадніші видають соціальний статус, ніж особа. Шкіра рук не повинна бути обвітреною і лущиться. А разом з тим, не забувайте про доглянутість нігтів.

Цей нехитрий алгоритм показує нюанси, на які потрібно звернути увагу, щоб справити цілеспрямоване враження на тих, від кого залежить ваше просування. Стратегія проста: привести імідж у відповідність до бажаного статусу. Нікому на думку не спаде одразу відбракувати кандидатуру комерційного директора, який виглядає саме як управлінець. Або попросити збігати за кавою людини, яка зовні тягне мінімум на топ-менеджера.

Підсумуємо, щоб справити враження – його треба створити. Дотримуйтесь балансу між внутрішнім станом, правильною поведінкою та зовнішнім виглядом і ключик у вас кишені