POCHÉ презентують колекцію та пропонують зіграти в гру: дослідити вплив кольорів на людину
Український бренд ювелірних виробів POCHÉ презентує лінійку трендових аксесуарів — Keychain Drop. Вона складається з трьох одиниць багатофункціональних карабінів різних кольорів, кожен з яких має особливий сенс та несе особливий меседж.
З новими аксесуарами, сучасними та універсальними водночас, POCHÉ пропонують зіграти в гру: дослідити вплив кольорів на особисті прояви людини та її внутрішній стан, поринути у калейдоскоп відчуттів, персоналізувати їх, а також спробувати керувати настроєм. Адже щохвилини ми обираємо, якими саме бути в моменті.
Саме тому палітра кожного з карабінів відрізняється і має свій власний характер. Так, щоденно можна обирати, яку роль хотілося б приміряти сьогодні або який з аксесуарів найбільше відповідає, в першу чергу, внутрішньому налаштуванню. До лінійки увійшли три моделі карабінів:
Magnetic — карабін яскраво-рожевого кольору спонукає активувати ваш природний магнетизм, привабливість та шарм; перетворює таланти на надздібності і провокує застосувати власну енергетичну магію, яка затьмарює все навколо.
Manifestor — карабін свіжо-зеленого кольору, відкриває якості, які допомагають яскраво проявити себе та свої ідеї, донести власну думку та перетворити мрії на реальність.
Карабін Brave присвячено силі духу, неймовірній сміливості, незламності та єдності українського народу. Обираючи його, ви заявляєте усьому світові, про те, ким ви є.
Аксесуар створений у якості окремої прикраси для мультифункціонального використання та естетичних експериментів, він ідеально фіксується на сумку, рюкзак, чемодан, джинси, інший одяг або ключі. Ексцентричний кампейн лінійки демонструє функціональність унісекс-аксесуару і відзначає оду літу, яке стало натхненням для створення карабінів.
“Ми запускаємо яскравий аксесуар, який чудово комбінується з повсякденними образами та різноманітними елементами гардеробу. Віримо, що він стане символом чи навіть амулетом або талісманом для кожного, хто нестиме свій сенс та свою енергію життя. Ми працювали над створенням Keychain Drop чотири місяці, в ході цього процесу в нас виникло багато нових ідей, тому це лише початок розвитку нашого нового напрямку”, — ділиться команда.
Читайте також: THE POWER OF COLOR: УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД MON MOU ПРЕЗЕНТУЄ НОВІ ЛІТНІ ВІДТІНКИ ФІРМОВИХ SCRUNCHIES