Закрити
UA
Мода

Чому всі говорять про рекламну кампанію Каньє Веста?

Поділись:

Здається, одкровеннями в Twitter справа не скінчиться.
posts-to-db-Фото 1

Тепер, коли робота над альбомом Ye закінчена, Каньє із чистою душею може повертатися в моду. Репер, дизайнер та провокатор випустив кампейн Yeezy, який став сюрпризом для шанувальників його творчості. 

Чому ж ця рекламна кампанія за духом дуже близька до кампейну Yeezy Season 6, головною героїнею якого стала Періс Хілтон в образі Кім Кардаш’ян, не дає нам спокою? Все просто: заради того, щоб познайомити світ з однією (!) моделлю снікерсів в одному (!) кольорі – adidas Yeezy 500 Supermoon Yellow – він покликав інфлюенсерів, зірок інтернету і навіть порноактрис. 

Читайте також: HAPPY BIRTHDAY, KANYE: ЯК КІМ КАРДАШ’ЯН ВІТАЛА ЧОЛОВІКА В INSTAGRAM

Автором роботи став соратник Каньє – фотограф Елі Рассел Ліннетц. На його фотографіях весь акцент зміщений на взуття, а одяг фігурує так. Повинні з повною відповідальністю заявити, що Каньє Вест не перший, хто намагається “продавати секс” у новому сезоні. Ми вже бачили щось подібне у Jacquemus (рекламна кампанія осінь 2017) та Eckhaus Latta (рекламна кампанія весна 2017).

Ще кілька слів про героїв кампейна: серед учасників зйомки ми помітили дівчат із реаліті-шоу Bad Girls Club, сестер Clermont Twins та зірку фільмів для дорослих Лелу Стар (напрочуд схожу на Кім Кардаш’ян). До речі, там є й український дизайнер Саша Каневський із дружиною та сином. 

Усі були до нас дуже добрі! Ми насолодилися процесом! Фото, на якому ми оголені, не входило в наші плани — це було щось подібне до останнього кадру,

– Згадують близнюки Клермон. 

Дивіться рекламну кампанію у галереї (18+):

[mc_gallery id=116491]

Джерело фото: twitter.com/TeamKanyeDaily