Здається, одкровеннями в Twitter справа не скінчиться.
Тепер, коли робота над альбомом Ye закінчена, Каньє із чистою душею може повертатися в моду. Репер, дизайнер та провокатор випустив кампейн Yeezy, який став сюрпризом для шанувальників його творчості.
Чому ж ця рекламна кампанія за духом дуже близька до кампейну Yeezy Season 6, головною героїнею якого стала Періс Хілтон в образі Кім Кардаш’ян, не дає нам спокою? Все просто: заради того, щоб познайомити світ з однією (!) моделлю снікерсів в одному (!) кольорі – adidas Yeezy 500 Supermoon Yellow – він покликав інфлюенсерів, зірок інтернету і навіть порноактрис.
Читайте також: HAPPY BIRTHDAY, KANYE: ЯК КІМ КАРДАШ’ЯН ВІТАЛА ЧОЛОВІКА В INSTAGRAM
Автором роботи став соратник Каньє – фотограф Елі Рассел Ліннетц. На його фотографіях весь акцент зміщений на взуття, а одяг фігурує так. Повинні з повною відповідальністю заявити, що Каньє Вест не перший, хто намагається “продавати секс” у новому сезоні. Ми вже бачили щось подібне у Jacquemus (рекламна кампанія осінь 2017) та Eckhaus Latta (рекламна кампанія весна 2017).
Ще кілька слів про героїв кампейна: серед учасників зйомки ми помітили дівчат із реаліті-шоу Bad Girls Club, сестер Clermont Twins та зірку фільмів для дорослих Лелу Стар (напрочуд схожу на Кім Кардаш’ян). До речі, там є й український дизайнер Саша Каневський із дружиною та сином.
Усі були до нас дуже добрі! Ми насолодилися процесом! Фото, на якому ми оголені, не входило в наші плани — це було щось подібне до останнього кадру,
– Згадують близнюки Клермон.
Дивіться рекламну кампанію у галереї (18+):
[mc_gallery id=116491]
Джерело фото: twitter.com/TeamKanyeDaily