
«Почуй»: новий підвіс-маніфест від бренду KATRIA JEWELRY
Бренд висвітлює важливість теми права і толерантності.
Український бренд прикрас KATRIA створив підвіс «Почуй», що своїм дизайном привертає увагу до теми прав людини та прийняття різноманітності. Обличчям кампанії став телеведучий Анатолій Єрема — один із перших публічних людей в Україні, який відкрито розповів про свою ідентичність.

Анатолій Єрема
Про нову прикрасу «Почуй»
Бренд висвітлює важливість теми права і толерантності. «Почуй» — підвіс про те, як важливо чути власне тіло. Відчувати власні кордони і кордони інших людей. Він про те, що треба вчитися чути всіх. Не закриватися, а з розумінням ставитись до свого права, до прав інших, і не відвертатися. Форма прикраси символізує захист, а кольори — символ гордості і знак, що чути — важливо. Підвіс створений зі срібла 925 та семи дорогоцінних каменів: гранату, помаранчевого сапфіру, топазу Honey, топазу Rainforest, топазу ice blue, топазу Kashmir та топазу Violac.
Герой кампейну телеведучий Анатолій Єрема — людина, що є символом становлення українського телебачення. Анатолій одним з перших публічних людей наважився відверто говорити про свій шлях — чесно і відкрито, і у кампейні до дропу розмірковує про особисті кордони та про важливість чути і приймати кожного:

Анатолій Єрема
«Суспільству все ще важко приймати і чути інших. А люди досі змушені доводити, що мають право на любов, мають право бути різними. Час і активна позиція по захисту своїх кордонів можуть допомогти суспільству зрозуміти їх важливість. На жаль, довгі роки радянських колоній, коли всі мали бути під копірку, не проходять безслідно», — ділиться Анатолій.
В рамках дропу «Почуй» на сторінці бренду в Іnstagram Katria ділитиметься особистими історіями чотирьох різних героїв, аби підтримати голос кожної людини у праві бути собою. Крім Анатолія, своїми історіями поділилися психолог Володимир Станчишин та музикантка та художниця Соломія Середа.

Соломія Середа
«Через історії трьох героїв, ми хочемо показати, як важливо слухати і почути — історію кожного, відчуття кожного, знати і розуміти кордони кожного», — стверджує команда.

Володимир Станчишин
Про бренд
Бренд Katria — це ювелірна майстерня доньки та мами, творчий тандем двох жінок, різних за віком, стилем, світосприйняттям та смаками, але обʼєднані спільними цінностями та вмінням слухати та підтримувати одна одну.
Фото: пресслужба бренду