Закрити
UA
Мода

Показ дебютної колекції Кіма Джонса для FENDI Couture – Демі Мур, Белла Хадід, Крісті Тарлінгтон на подіумі

Поділись:

Від Блумсбері до Боргези.

У своїй дебютній колекції для Fendi Кім Джонс, розмірковуючи про безмежну романтику і неминучий характер творчості, спирається на бунтівну британську чутливість, притаманну групі Блумсбері, і при цьому віддає данину легендарної історії римського будинку.

posts-to-db-Фото 1

posts-to-db-Фото 2

posts-to-db-Фото 3

У кутюрній колекції Fendi Весна-Літо 2021 здаються настільки різноманітними джерела натхнення знаходять точки дотику і переплітаються: неперехідна чарівність Вірджинії Вулф і розкута творчість Ванесси Белл досліджуються поряд з вічною мовою італійської. Як писала Вірджинія Вульф в «Орландо»: «Пам’ять — білошвейка, до того ж примхлива».

posts-to-db-Фото 4

posts-to-db-Фото 5

posts-to-db-Фото 6

Вибір як центральної теми роману, що відправляє подорожі в часі і розмиває двійкову картину світу, веде до того, що тимчасові межі спотворюються, а вишукана жіночність і чоловіча андрогінність виявляються швидше як плавна мінливість, ніж стійка реальність. Любовний лист, написаний Вірджинією Вулф Віте Секвілл-Уест у 1928 році — лише через три роки після заснування Fendi, — з літературними посиланнями до «Орландо» пронизують всю колекцію: іноді постають у вигляді книжкових клатчів у металевій палітурці, іноді — у вигляді рядків з тексту, накреслених на перламутрових мінод’єрах чи шкіряних чоботях. Уривки з листів Вірджинії та Віти періоду багаторічних залицянь зачитуються вголос друзями та членами родини Fendi на фоні музичної композиції Макса Ріхтера, що супроводжує показ.

posts-to-db-Фото 7

posts-to-db-Фото 8

posts-to-db-Фото 9

Читай також: Сила в рівності – у чому твоя суперсила

Мотиви, відкриті в маєтку Чарлстон – у будинку Блумсбері в Сассексі, розташованому неподалік того місця, де Джонс провів більшу частину свого дитинства, – оживають і перероджуються в новому контексті у вигляді прикрашених намистинами чобіт і розписаних вручну каблуків, а прикрашають стіни фрески Ванес та Дункан Грант перетворилися на декоративні вишивки на сукнях.

“Мені подобається прогрес, якого досягла ця сім’я, особливо ці дві сестри-першовідкривачки”, – зазначає Джонс. «Я захоплююся тим, як вони прожили життя, свободою, яку створили для себе, та мистецтвом, яке залишили світові».

posts-to-db-Фото 10

posts-to-db-Фото 11

Надруковані вручну книги в мармуровій обкладинці, видані Вірджинією та Леонардом Вулфами для Hogarth Press та представлені на доповнюючій показ літературній виставці, пропонують плавний перехід до класичної італійської естетики. Мармурова палітра римської Галереї Боргезе, де скульптури Берніні постають у драматичному драпіруванні deshabillé, знаходить відображення в колекції, що демонструє гармонію між двома рухами (Ванесса Белл була настільки зачарована італійським класицизмом, що була готова писати картини в садах Борге ). Відбитий на тканих жаккардах та шовкових сукнях, у хутряній інтарсії та ручній вишивці бісером, мармур стає ключовим компонентом візуальної мови колекції.

Власна історія Fendi також стає першоджерелом, заломленим Джонсом крізь сучасну призму: біографії моделей, що виступили в ролі, послужили приводом для глибокого пошуку в архівах задля створення основних ескізів і декорацій. Оксамитові стрічки вінтажної сумки перетворюються на новий дизайн; монограми Karligraphy із останньої колекції Лагерфельда вишиті бісером на чоботях. Важливість сім’ї – як реальної, так і обраної – оспівується виступаючими на показі, і кожна модель мешкає у скляній вітрині, перетвореній на неї у власну кімнату. «Fendi уособлює високу якість ручної роботи, і все це визначено сім’єю», – розмірковує Джонс. Тут мене оточують сильні та могутні жінки, яких я люблю і поважаю, і чию енергію хочу вкласти в те, що роблю».