Вміла робота зі стриманою колірною гамою, ідеальний крій та віртуозне використання різноманітних деталей – у новій колекції, випущеній після невеликої перерви, спадщина українського бренду KARAVAY розкривається повною мірою.
По суті, колекція є повноцінним жіночим гардеробом. У ній знайшлося місце і блузі з жатого шифону, і бомберу з ламе, і сукні з каракулевого оксамиту, і пальто з безлічі нарізних стрічок, що нагадують бахрому. Такий і був задум дизайнера Ірини Каравай:
Ця колекція є досить універсальною. У ній є як денні речі, так і вечірні, навіть трохи святкові. Ну і, звичайно, є цілком формальні елементи, не позбавлені грайливості.
Колірна гама також обіграє цю ідею: всі вироби виконані в класичному чорному, сірий, ніжно-рожевому, бежевому, а також білому відтінках із вкрапленнями червоного та небесно-блакитного.
При створенні колекції Ірина Каравай надихалася конкретним чином жінки. Її героїня самодостатня та успішна, відкрита до всього нового, з позитивним мисленням та легкою самоіронією по відношенню до себе. Вона має улюблену справу і сім’ю, але в центрі її світобудови – вона сама.
Також у колекції простежуються посилання до певних історичних епох: вікторіанської Англії, Ренесансу та 20 століття, тенденції якого зараз активно цитуються.
Ми надихалися модною спадщиною різних історичних віх і підкреслили для себе ідеї, які легко застосовуються в повсякденному гардеробі. Для нас важливо створювати розумний одяг, тобто зручний,
− каже дизайнер.
Статті по темі:
Український бренд Nadya Dzyak на театральному фестивалі в Італії
Зимова колекція українського бренду Nuances
Різдво у піжамі: український бренд Sleeper представив святкову колекцію