
Спадщина у дизайні: чому Ralph Lauren співпрацює з брендом TÓPA, заснованим корінними народами Америки
Нова колекція Polo Ralph Lauren x TÓPA
Ralph Lauren представили Polo Ralph Lauren x TÓPA – колекцію, що об’єднала фірмову естетику бренду та спадщину корінних народів Америки.

Колекція об’єднала фірмову естетику Polo Ralph Lauren та спадщину корінних народів Америки.
Ralph Lauren створили четверту колаборацію в межах програми Artist in Residence. Це проєкт співпраці з майстрами, які зберігають традиційні ремесла. Ініціатива спрямована на розширення репрезентації Америки та перехід від натхнення до співпраці з громадами, які історично надихали дизайни Ralph Lauren.
Polo Ralph Lauren x TÓPA: майстерність родини Літл Скай
Нова колекція поєднує характерні культурні елементи бренду одягу TÓPA, створеного представниками корінних народів, з фірмовою естетикою Polo Ralph Lauren. Засновники бренду – подружжя Джосі та Трей Літл Скай. Родина Літл Скай активно підтримує традиційні мистецтва. У своїй роботі вони використовують давні техніки, зокрема аплікації з пір’їнок-кіллів, бісероплетіння та шкіряні роботи.

TÓPA використовують давні техніки: аплікації з пір’їнок-кіллів, бісероплетіння та шкіряні роботи.
“Ця співпраця вшановує нашу спільноту, культуру та спосіб життя. І ми сподіваємося, що вона надихне людей пишатися своїм корінням, походженням і сміливо йти за своїми мріями”, – розповідає Джосі Літл Скай.
Колекція Polo Ralph Lauren x TÓPA вшановує красу традиційної майстерності, поєднуючи сучасні силуети з корінними дизайновими мотивами у лінійці товарів для чоловіків, жінок та аксесуарів.
Мовами Oceti Sakowin слово “TÓPA” означає “чотири” – число, що символізує чотири сторони світу, чотири пори року, чотири етапи життя та чотири важливі кольори: червоний, чорний, жовтий і білий. Ця символіка пронизує всі речі колекції.
Частина суми з кожної покупки буде передана організації Thunder Valley Community Development Corporation. Ці кошти будуть спрямовані на підтримку ініціативи з вивчення мови та освіти лакота.











Фото: Polo Ralph Lauren / TÓPA
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші