Усвідомленість поступово проникає у ДНК люксового бренду.
Крок за кроком бренди просувають тему сталого виробництва, тому Prada анонсував свою першу ювелірну колекцію зі 100% переробленого золота.
Колекція вийшла лаконічною, без зайвих елементів і від цього ставати ще бажанішою. У новій рекламній кампанії усвідомлених ювелірних виробів взяли участь Аманда Горман, Майя Хоук та Сомі Чон. Вони продемонстрували на собі чокер із підвіскою у формі фірмової емблеми Prada, браслет у вигляді змії, масивний золотий ланцюг із серцем та сережки-трикутники.
Свою першу лінію ювелірних прикрас бренд назвав «Вічне золото» та створені аксесуари зі 100% сертифікованого переробленого золота. Кожен виріб можна відстежити та перевірити завдяки блокчейну консорціуму Aura, який також дозволяє клієнтам перевіряти справжність дизайну та металу.
Читайте також: Balenciaga запускає спеціальну програму усвідомленого споживання
Люксовий будинок працював над цією колекцією близько 14 місяців і створив її у мінімалістичному стилі. Також бренд стверджує, що нова лінійка прикрас агендерна і її можуть носити як жінки, так і чоловіки.
Що сказати, ця колекція – потрапляння до самого серця.