Бренд ESTRO презентує нову колекцію Spring-Summer ‘25, яка поєднує в собі естетику «міської розкоші» та кидає виклик традиційному уявленню про доречність.
“Ми хотіли показати взуття, яке просто не хочеться знімати. Це взуття, яке не змушує обирати між стилем і зручністю. Це про впевненість бути собою зранку до вечора,” – коментує [ESTRO].
Сонце, пляж, ванна, ліжко – цього сезону межі зникають. В асортименті колекції переважають невисокі підбори, ручне плетіння, останні тенденції на ахроматичну рептилію, та велюрову шкіру. Родзинкою колекції стали сатинові босоніжки, які одночасно поєднують в собі розкіш, витонченість та нотки естетики 2000-х. Доповнити образ можна широкою лінійкою сумок збільшених розмірів, які представлені в приглушеній кольоровій гамі.
Візуальна частина кампанії реалізована у співпраці з українським фотографом Денисом Манохою, відомим своїм відчуттям моменту, особливим баченням естетики кадру та тонкого абсурду. Його об’єктив зафіксував образи Estro у несподіваних локаціях, де взуттю, здавалося б, не місце.
Ця колекція – іронічний маніфест проти правил. Ми надихнулися ідеєю абсолютної свободи стилю, де комфорт і краса зливаються в єдине ціле. Навіть там, де на перший погляд, це недоречно.
Колекція доступна на офіційному сайті бренду estro.ua та в магазинах мережі.
#NoShoesOff — нова філософія літа.