
ПРО УСПІХ НАЧИСТОТУ
Selfmade woman – саме так можна назвати Юлію Тихонову, яка успішно трансформувала свої захоплення у бізнес міжнародного рівня. Звичайно, нічого б не вийшло без працьовитості, дисципліни, безперервного навчання та віри у себе.

БІОГРАФІЯ
Юлія Тихонова родом із Донецька. Батьки дали їй чудову освіту, але саме внутрішній стрижень визначив її майбутнє. Додаткові уроки з математики та англійської, працьовитість та вміння ставити правильні життєві цілі, допомогли Юлії здобути дві вищі освіти – економіка та психологія. Надалі вони стали корисним ресурсом.
“З раннього віку я любила моду та дизайн, завжди помічала
цікаві деталі. Моя старша сестра прищепила любов до краси,
індивідуальності та створення одягу та предметів інтер’єру своїми
руками. Тому всі мої ляльки завжди були одягнені з голочки”.
Сім’я та друзі Юлії завжди відзначали у ній вроджене почуття смаку, любов до моди, вміння поєднувати образи та потяг до прекрасного у всіх його проявах – від предметів інтер’єру до модних аксесуарів. Юлія завжди приділяє особливу увагу деталям та дрібницям, адже саме вони й завершують ідеальний образ виробів.

ФЕШН-ІСТОРІЯ
Переломний момент стався у 2014 році, коли Юлія переїхала з Донецька до столиці.
“Я усвідомила, що колишнього життєвого підвалини вже не буде і почала
активно «шукати себе», а саме діяльність у якій знайду своє
призначення”
За рекомендацією подруги Юлія поїхала до Москви на навчання менеджменту та маркетингу в індустрії моди і по закінченню навчання негайно створила бренд трикотажних речей із філософією, що цілком визначилася.
“Мене завжди притягував стиль та атмосфера тимчасових речей –
якісних, довговічних, комфортних, естетичних… Я завжди прагнула оточувати себе саме такими предметами та стилем”.
Перші кроки супроводжувалися складнощами від виробничої логістики до формування деталей бренду. Але всі перешкоди, з якими доводилося стикатися на початку шляху, лише посилювали бажання та інтерес до процесу. згадує Юлія.
Незабаром бренд знайшов ім’я, сформувалася чітка концепція та позиціонування.
Так виник Chalety. Бренд створений величезним трудом і з великою любов’ю, з філософією, що абсолютно відображає розуміння життя ідейного натхненника — Юлії Тихонової.
Назва не випадково співзвучна з французьким “шале” (“chalet”), де атмосферу створюють затишок та натуральні матеріали. Сьогодні Chalety можна купити у Франції, Монте-Карло, у Москві та у київському ЦУМі.
Основа колекцій – розслаблений трикотажний одяг для активних людей, які цінують комфорт та вишуканий стиль життя. Матеріали (вовна мериноса, органічна бавовна, кашемірова пряжа) та вся фурнітура закуповуються в Італії. Власне виробництво в Києві обладнане японськими машинами для роботи із трикотажем. Як показала практика виробництва в Монголії та Італії, таке рішення оптимальне та зберігає високі стандарти якості.

Трикотаж – матеріал примхливий, що потребує уваги. Сировина проходить кілька етапів підготовки, а вже потім йде у справу. Більшість успіху залежить від команди. І Chately з цим пощастило.
Дизайнерський погляд розкривається в чистих базових лініях, м’яких формах, мінімалізмі французького заміського життя з його непомітною розкішшю, у знаковій естетиці ікон стилю минулого століття.
Клієнти бренду – абсолютно різні люди: політики, артисти, блогери, представники бізнесу та домогосподарки. Їх об’єднує Chalety та смак до преміального lifestyle. Бренд уже реалізував кілька успішних колаборацій із зірками шоу-бізнесу та відомими політиками.
Незабаром очікується запуск чоловічої лінії. Family look від Chalety порадує шанувальників бренду та привабить нових. Актуальні колекції вже доступні в офіційному інтернет-магазині Chalety.com та на 3 поверсі в ЦУМі (Київ).

ЙТИ ЗА МРІЄЮ
Нові міста та країни, культура та звичаї надихають. Юлія вважає себе космополітом і не уявляє свого життя без подорожей. Вона отримує величезне задоволення від нових вражень, плануючи гардероб і старанно складаючи образи навіть для короткочасних подорожей.
Вірність своїм мріям та вміння знаходити до них шлях, допомогли реалізуватися ще одному проекту – Юлія стала партнером та амбасадором сервісу організації відпочинку преміум сегмента по всьому світу. LS Group. Компанія – зразок premium послуг у питаннях бронювання готелів, комфортних перельотів та дозвілля класу люкс.
ЖИТТЄВІ ПРИНЦИПИ
Як вдається тримати рівновагу у такому активному темпі життя? Юлія Тихонова щодня відточує мистецтво тайм-менеджменту, щоб утримувати важливі сфери життя в балансі.
“Складнощі – не сигнал “стоп”, а керівництво до активних дій.
Це моє життєве кредо, яке працює у 100% випадків.А оптимізм завжди допомагає дотримуватися цього правила, не боятися помилок і вірити в себе.
Більше від
- A$AP Rocky став новим амбасадором CHANEL
- VISHNI X TINA KAROL: презентували спільну колаборацію
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
