
Раф Сімонс про моду та соціальні медіа
Поки світ моди переживає революцію, найвідоміший його аутсайдер Раф Сімонс виніс свій вердикт.
Про важливе:
Мені здається, ми всі займаємося не тим. «Ми маємо оголосити старт продажу наступного дня після шоу чи через три дні? Нам краще застигнути новину в Twitter або Instagram?» Знаєте, це все нісенітниця. Чи це буде важливо через 30 років? Я гадаю, ні. Що нас дійсно має турбувати, це питання «чи з’являться у нас творчі особистості, у яких вистачить терпіння та сил брати участь у цьому божевіллі».
Про колег:
Моє покоління дизайнерів перебуває зараз на роздоріжжі — такі як Фібі (Філо), Ніколя (Жеск’єр) та Марк (Джейкобс). Ми крутимось у цьому бізнесі вже двадцять років, знаємо, якою була фешн-індустрія тоді і якою вона стала зараз. Перед нами постало питання – на що ми готові піти, щоб утриматися на плаву.
Про роботу в Dior:
Це був фантастичний досвід та чудовий час. Я не планував залишатися там надовго, але й не збирався йти так рано. Все стало складно, і я вирішив звільнитися. Почасти це було з темпами, які стала нарощувати фешн-индустрия. Вона еволюціонує з шаленою швидкістю і я зрозумів, що не готовий летіти на всіх парах, пропускаючи важливі моменти в моєму житті.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику