3D-технології охоплюють дедалі нові сфери людської діяльності. Поступово впроваджуються вони у фешн-індустрію. Компанія Reebok представила нову унікальну технологію Liquid Factory, яка використовує рідкий матеріал для створення окремих елементів взуття, зокрема підошви. Вона виготовляється методом рідкого нашарування запатентованого матеріалу, створеного для Reebok концерном BASF.
За допомогою цього нового процесу ми змогли запрограмувати роботів на створення елемента без спеціальної ливарної форми, малюючи високоміцним рідким матеріалом, щоб у результаті зробити першу в історії відновлювану підошву, яка багато разів перевершує за своїми властивостями гумову. Цей процес використовується для створення унікальної системи, яка забезпечить тривимірну фіксацію стопи,
− каже керівник Reebok Future Білл МакІнніс.
Збоку здається, що 3D-принтер не друкує, а малює взуття, тому цю технологію вже встигли назвати 3D-малюванням.
Одна з найцікавіших особливостей Liquid Factory – це швидкість. Ми можемо створити та налаштувати дизайн взуття у режимі реального часу, тому що ми не використовуємо прес-форми. Ми просто програмуємо машину. Liquid Factory є не просто новим способом робити речі – це новий етап у швидкості їх створення.
− зазначив МакІнніс.
Нова модель взуття отримала назву Liquid Speed і поки що вийшла обмеженим тиражем 300 пар. Але вже на початку 2017 року Reebok планують відкрити в Лінкольні (США) власний завод з виробництва надміцного рідкого матеріалу та розпочати масовий випуск 3D-кросівок.
Статті по темі:
Від 3D-плаття до «розумних» тканин: п’ять технотрендів модної індустрії
Гіалуронову кислоту роздрукували на 3D-принтері
Adidas почне випуск кросівок із океанічного сміття