
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ PRADA FALL/WINTER 2021: FEELS LIKE PRADA
Почуття — емоції та відчуття, близькість та тактильність. Кампанія Prada осінь-зима 2021 досліджує пробудження почуття, демонструючи жіночу та чоловічу колекції, створені Міуччею Прадою та Рафом Сімонсом.
Почуття пов’язане з сенсорною та емоційною сферами, це інстинкт, спонтанна реакція, над ним не має інтелекту. Кожне зображення, зроблене фотографом Девідом Сімсом, є фрагментом незалежної розповіді, але, розташовані поруч, одна за одною ці фотографії утворюють нову абстрактну історію, що виражає емоції.
Читай також: Українські символи на шовковому полотні.






Оповідь оживе завдяки безлічі експериментальних активацій восени 2021 року, охопивши цифрове та фізичне життя, а також розглянувши їх зміни через призму Prada. Реальний світ простору та повсякденні об’єкти огорнуті тактильними візерунками, запозиченими з осінньо-зимової колекції. Нова лінійка Prada 2021, поряд з фасадним обрамленням, також представлена і у зображеннях кампанії, серед яких предмети та місця, до яких можна торкнутися, помацати. Кампанія Prada осінь-зима 2021 в цілому – це пропозиція, можливість нового бачення бренду, навмисно багатогранного, яке здатне відобразити його складну природу, що постійно змінюється. Це те, що завжди відчувається як Prada.
Ця кампанія присвячена не лише зовнішньому вигляду, але й опису емоційного вигляду Prada.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику