Почуття — емоції та відчуття, близькість та тактильність. Кампанія Prada осінь-зима 2021 досліджує пробудження почуття, демонструючи жіночу та чоловічу колекції, створені Міуччею Прадою та Рафом Сімонсом.
Почуття пов’язане з сенсорною та емоційною сферами, це інстинкт, спонтанна реакція, над ним не має інтелекту. Кожне зображення, зроблене фотографом Девідом Сімсом, є фрагментом незалежної розповіді, але, розташовані поруч, одна за одною ці фотографії утворюють нову абстрактну історію, що виражає емоції.
Читай також: Українські символи на шовковому полотні.
Оповідь оживе завдяки безлічі експериментальних активацій восени 2021 року, охопивши цифрове та фізичне життя, а також розглянувши їх зміни через призму Prada. Реальний світ простору та повсякденні об’єкти огорнуті тактильними візерунками, запозиченими з осінньо-зимової колекції. Нова лінійка Prada 2021, поряд з фасадним обрамленням, також представлена і у зображеннях кампанії, серед яких предмети та місця, до яких можна торкнутися, помацати. Кампанія Prada осінь-зима 2021 в цілому – це пропозиція, можливість нового бачення бренду, навмисно багатогранного, яке здатне відобразити його складну природу, що постійно змінюється. Це те, що завжди відчувається як Prada.
Ця кампанія присвячена не лише зовнішньому вигляду, але й опису емоційного вигляду Prada.