
Мертві моделі у кампанії Victoria Beckham
Вікторія Бекхем представила провокаційну рекламну кампанію, на зйомках якої змусила своїх моделей прикинутися мертвими.
Для розкручування своєї нової осінньої колекції місіс Бекхем вирішила згадати так званий «героїновий шик». На промо-знімках, автором яких став фотограф Колін Доджсон, моделі постають перед нами в мертвому, напівнепритомному чи несвідомому стані.
Не встигли знімки з’явитися в Мережі, як викликали обурення у шанувальників бренду. Представники Вікторії Бекхем виправдовуються: мовляв, нічого дивного тут немає, адже лінія AW15 Victoria націлена на молодих клієнтів і є втіленням незалежного духу сучасної дівчини.
Зазначимо, що ідея з мертвими моделями не нова. Так, влітку 2014 року Марк Джейкобс зняв Майлі Сайрус у своїй рекламній кампанії, для якої співачка позувала поруч із «трупом» моделі Наталі Вестлінг.
Більше від
- Знову разом через 20 років: Стелла Маккартні випускає нову еко-колекцію для H&M
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT