
Роздивляємося лімітовану колекцію кераміки GUNIA x Привіт
Головним символом колекції став образ тигра, що в країнах Азії здавна вважається оберегом, уособленням сили та внутрішнього спокою.
Бренд GUNIA Project та мережа столичних ресторанів Привіт презентують спільну колекцію. У ній майстерно поєдналися українська традиція наївного мистецтва та азійські мотиви.
Про нову колекцію
Головним символом колекції став образ тигра, що в країнах Азії здавна вважається оберегом, уособленням сили та внутрішнього спокою. Його образ натхненний керамічним кахлем із зображенням чудо-звіра початку XVI століття, знайденим у Івано-Франківської
області, а також вишитими котиками з традиційного рушника середини ХХ століття, що зберігається в архіві бренду GUNIA. Дизайн доповнюють качки (традиційний мотив народного живопису), що разом обʼєдналися у наївному сюжеті.

Характерним також є колір колекції — глибокий синій відтінок індиго, традиційний для розпису китайської порцеляни ще з початку XIV століття. У ті часи він символізував імперський стиль, що вказував на статус та витонченість. А до Європи цей барвник потрапляв складними торговельними шляхами, тому в Україні він завжди був рідкісним. Цей відтінок також є впізнаваним елементом естетики GUNIA.

До лімітованої колекції увійшли 5 керамічних виробів: тарілки, маслянка та соусник. Усі вироби виготовленні та розписані вручну, а окремі елементи прикрашені позолотою та символічними написами китайською, японською та тайською мовами, що транслітерують назву GUNIA. Вироби також стануть частиною сервірування фірмових страв Привітів — качки по-пекінськи, ролів та пад таю.

Колаборація GUNIA х Привітів поєднує традиції культур, пропонуючи їх сучасне
прочитання. 15% прибутку від продажу буде спрямовано на підтримку Національного
центру народної культури «Музею Івана Гончара» та створення другого тому
книги «Україна та українці».

Колекція буде доступна у Тайському, Японському, Китайському Привіті, на сайті
та у магазинах GUNIA у Києві та Львові з 18 вересня.
Фото: надані пресслужбою