Передсвяткова підготовка.
Напередодні Куражу, в рамках колаборації, відбулася фотозйомка, героями якої стали онкохворі діти, які перебувають на лікуванні, а також лікарі онковідділень, для яких це стало приємною несподіванкою.
Святкова фотосесія — це можливість запам’ятати щасливий момент, пам’ять якого завжди буде з ними», — кажуть організатори. Мета фотопроекту — показати, про що мріють діти та дорослі (у душі теж трохи діти), та здійснити їхні мрії у це Різдво. Героїв сфотографували на білому тлі та перенесли на фото те, про що вони мріють чи ким хочуть стати. Улюблені герої, мрії та історії – фантазія безмежна,
– кажуть організатори.
Олена Гудкова про проект: «На цей проект мене надихнув схожий — в американській онкологічній лікарні, де дітям регулярно полегшують складне лікування незвичайними способами! Мене вражає, що є лікарні, де розвагам та спілкуванню з дітьми приділяють стільки ж часу, скільки медичним питанням. Тому нашою метою було здивувати дітей, які тривалий час перебували у лікарні або досі перебувають. Також ми хотіли здивувати лікарів питанням про їхню мрію, показати, що і в медичній масці можна потрапити до казки або злітати на чарівному літаку за межі своїх фантазій! Діти під час зйомок сміялися і балувалися, зображували себе у своїх мріях та розповідали секретики нашій команді».
Ми не маємо культури ділитися ні успіхами, ні важкими моментами в житті. Люди, які хворіють, мовчать про це. Протягом хвороби є багато перемог та поразок. Важливо підтримувати та святкувати. Фотографії допоможуть дітям та сім’ям у цьому. Наприклад, у Америці прийнято святкувати життя. Коли дитину виписують із лікарні, влаштовують вечірку. Святкують його життя,
— ділиться Ольга Кудіненко, засновник благодійного фонду Пігулки.
Під час Куражу, 7-8 грудня, проходив збір коштів. Брали участь всі: ті, хто купив квиток на Кураж, взяв участь у благодійній лотереї або посидів на колінах у зіркових Сант, серед яких: Павло Зібров, Гарік Корогодський, Олена Гудкова, Монро, Алла Клименко, Андрій Трушковський, Анатолій Анатолій, Агонь та Дмитро Дір.
Ми плануємо запустити фотопроект у соціальних мережах. Нам дуже важлива підтримка друзів, однодумців та ЗМІ для того, щоб люди по всій країні, які переживають перед Новим роком хворобу чи інші неприємності — усміхнулися і помріяли всупереч усьому,
-каже автор бренду Кураж Базара, Альона Гудкова.
Починаючи співпрацю, Кураж Базар та Фонд Таблеточки планували зібрати 330000 тис грн на утримання комунікативного клубу для
підлітків і кінозали в онковідділення. У результаті план навіть перевиконали, адже під час благодійного аукціону речей кліпу ONUKA “Zenit” Євген Філатов та Ната Жижченко зібрали ще 39108 XNUMX грн. Розподіл зібраних коштів у процесі, незабаром зможемо розповісти про тих, кому вони допоможуть цього року.