З 2014 року у взуття та сумки Salvatore Ferragamo вбудовуються мікрочіпи. Так компанія оголосила справжню війну контрафактної продукції, що днями вперше повідомила громадськості.
Підробка брендової продукції – давній головний біль багатьох виробників одягу та взуття. Проте багато хто з них не сидить склавши руки і використовує сучасні технології для захисту своїх комерційних інтересів. Виявилося, що Salvatore Ferragamo вже понад два роки чипує свою продукцію. У повідомленні Salvatore Ferragamo говориться, що чіпи вони почали використовувати спочатку в жіночих туфлях, а згодом впровадили електроніку та чоловіче взуття, шкіряні аксесуари.
Самі чіпи є так звані радіочастотні мітки (RFID). Вони працюють як високотехнологічні штрих-коди, що ідентифікують та відстежують усі – від продуктів харчування до зброї. RFID-мітки найчастіше використовуються великими роздрібними торговцями для керування магазинами. Так, наприклад, у середу компанія Inditex SA повідомила, що до кінця цього року понад 2000 магазинів Zara використовуватимуть цю саму технологію.
Зараз Salvatore Ferragamo щосили намагається збільшити продажі в Азії. Компанія навіть заручилася підтримкою китайської влади, яка допомогла знищити або конфіскувати близько 25 тисяч контрафактних товарів минулого року. Серйозну відсіч шахраям компанія дає і в Інтернеті – заблоковано понад 90 тисяч рекламних повідомлень про підробки. Загальна вартість контрафактної продукції перевищила $17 млн, і більше половини з них припадає на ремені!
Чіпірування – приємний бонус і для покупців елітного взуття. Чіп не можна підробити, а 100% гарантія справжності дозволить при необхідності вигідно продати товар. Передбачаючи питання про можливе стеження за власниками взуття або сумки, зазначимо, що інформація з чіпа зчитується лише на відстані до 4 сантиметрів. Тож любителям взуття Salvatore Ferragamo нічого боятися!