Вперше за історію рейтингу перше місце зайняло не слово, а значок. Минулого року символ серця був використаний щодня у мільярді повідомлень у всьому світі.
Друге місце посіло слово «хештег», яке стало популярним завдяки соцмережам. На третьому ступені виявилося слово vape – скорочення від англійського слово vaporize, що означає «випар», або куріння електронної сигарети.
Найпопулярнішими поняттями 2014 виявилися Ебола, Папа Римський Франциск і Перша світова війна. А ось найуживанішими фразами стали:
До речі, щороку такі дослідження проводить агентство Global Language Monitoring. У ньому взяли участь близько 275 тисяч друкованих видань, соціальних мереж та блогів. Щоб потрапити в рейтинг, слово має бути використане не менше 25 тисяч разів і фігурувати в різних ЗМІ.