Винятковий стиль колумністки з Манхеттена є актуальним і до цього дня.
Поки шанувальники гадають, чи буде знято продовження легендарного фільму Секс у великому місті, Сара Джессіка Паркер вирішила порадувати своїх шанувальників та з’явилася у новій рекламі Fendi. Вона представила улюблену сумочку Baguette часів Кері Бредшоу. Рекламна кампанія приурочена до перевипуску культової фіолетової сумки, яка стала знаковою для колумністки з Манхеттена.
Читайте також: ОЛІВ’Є РУСТЕН ПОКАЗАВ ПРОВОКАЦІЙНИЙ ЗНІМОК З КАРОЙ ДЕЛЕВІНЬ
За сюжетом відомий блогер Каро Даур закохується в сумку Baguette і розповідає про неї своїм подругам під час зустрічі, після чого вони вирішують повернутися за нею у фірмовий бутік, але аксесуар вже купили і, як виявилося, володаркою сумки стала сама Сара Джессіка Паркер.
Бренд Fendi зняв три рекламні ролики на честь перевипуску сумки і лише в одному з них взяла участь актриса. До цього вона знялася в благодійній рекламі пива Stella Artois, де з’явилася в образі улюбленої героїні Сексу у великому місті. Правда в ролику Керрі п’є пиво замість фірмового коктейлю «Космополітен» і не одна, а в компанії Джеффа Бріджес в амплуа Джеффрі Лебовскі з фільму «Великий Лебовські».