MMR вчетверте збирає гуру маркетингу, щоб поговорити про досвід ключових трансформацій та стратегій за рік.
5 грудня у КВЦ “Парковий” пройде четвертий MRKTNG-марафон – конференція для тих, хто живе маркетингом. Організатори, Marketing Media Review та бізнес/медіа бюро ekonomika+, запросили топових фахівців, які готові ділитися досвідом та ефективними стратегіями. Ключова тема цьогорічного MRKTNG-марафону – 2CD, Companies Crazy Decisions. Це теорія, яка прийшла на зміну принципу 4P та загальному божевілля на хайпі.
Законодавці маркетинг-трендів поділяться досвідом застосування теорії 2CD у своїх проектах та розкажуть, як не зливати бюджет на те, що не працює. Своєю експертизою поділяться:
– Дмитро Джеджула, маркетинг-директор Socar;
– Іван Шестаков, директор з маркетингу та стратегії Megogo;
– Павло Кожухар, маркетинг-директор Domino`s Pizza;
– Олександр Смирнов, креативний директор Tabasco, президент Клубу арт-директорів України;
– Катерина Машевська, директор з комунікацій Favorit Sport
та ще 20 спікерів із чорним поясом з маркетингу у реаліях українського ринку.
Дізнатися більше про спікерів, програму марафону та купити квиток можна тут.
Marketing Media Review
Провідний інформаційний ресурс для маркетологів, піарників та власників бізнесу. MMR – це не лише медіабренд, а й майданчик для обговорення маркетинг-проблем та завдань. В активі MMR також профільні заходи для маркетинг-, PR- та digital-фахівців.
Ekonomika+
Багатопрофільне бізнес/медіа бюро. Спеціалізується на вирішенні завдань у площинах медіа та організації бізнес-івентів. В активі компанії медіа: mmr.ua, delo.ua, zza!, womo.ua та щоквартальний журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших. Серед щорічних івентів: Business Wisdom Summit, GET Business Festival, SHE Congress, MRKTNG марафон.