СНаймодніший випуск року – вересневий номер – редакція Marie Claire вирішила присвятити не тільки fashion-і beauty-трендам. Нам, як завжди, захотілося копнути глибше. Тому ми розібралися в тому, як справи на трагічно відомих фабриках з виробництва одягу в Бангладеш, дізналися правильні методики з «тренування» своєї харизми (адже не тільки красивими вбраннями привертати загальну увагу) і покопалися в модних тенденціях соціуму на кшталт руху за зміною статі під гордим очима вітчима Кім Кардаш’ян або загадкового тренду під назвою «нейрогастрономія».
Понад те, поки готувався цей номер, наш колектив здійснив перемогу над собою. Незважаючи на те, що нам невластиві будь-які прояви демонстративної поведінки, ми взяли і затіяли на сайті рубрику «Стиль редакції». Змусити себе починати щодня з фотосесії було непросто, але нами рухала блага мета – стати ближчими до вас. Судячи з відгуків, ви цей крок оцінили, а ми поступово увійшли до смаку. Ось так зазвичай і буває – успіх лежить поза зоною комфорту. І вересень – чудовий час для того, щоб ставити перед собою нові (великі та маленькі, серйозні та не дуже) цілі.
Приємного та пізнавального вам читання!